  • Data: 2011-08-29 17:04:36
    Temat: Re: wirtualizacja Peceta
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29/08/2011 16:06, Mateusz wrote:

    > Polecam, testowalem, wirtualny laptop zyl sobie przez pol roku az sie
    > upewnilem, ze wszystko co z niego przenioslem to na 100% wszystko co
    > potrzebowalem.

    Ja wogóle nie rozumiem, po co męczyć się z jakimiś Virtual PC, skoro
    VMWare jest sprawdzony, działa na każdej platformie i emuluje bez
    problemów praktycznie każdy sprzęt.

    Tym converterem wirtualuzowałem już kilkadziesiąt serwerów produkcyjnych
    i nigdy nie było problemów, szczerze polecam.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil