  • 121. Data: 2010-02-28 17:22:30
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Ok. Jedziesz lewym pasem, chcesz zjechać na środkowy. Na prawym stoi
    > rząd samochodów, jak rozróżnisz który parkuje i któremu nie warto
    > ustępować pierwszeństwa?

    Jak miga ostatni w rzędzie to zakładam, ze się zagapił, co mi szkodzi
    zmienić pas 20 metrów dalej?

    --
    cokolwiek

  • 122. Data: 2010-02-28 17:23:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Jak miga ostatni w rzędzie to zakładam, ze się zagapił, co mi szkodzi
    > zmienić pas 20 metrów dalej?

    A jak miga trzeci od końca? Jakiś gorszy jest na tym pasie czy jak? :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 123. Data: 2010-02-28 17:23:53
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:hme4nt$2eb3$1@news2.ipartners.pl...

    > Może i masz nieco racji, że się rozbestwi taki...
    > Seco

    Dlatego ja w celach edukacyjnych wolę niech on sobie poczeka, zwłaszcza jak
    się wpiernicza na zielonej strzałce bez zatrzymania się. Każdy musi znać
    swoje miejsce w szeregu. Ja nie oczekuję specjalnego nienależnego
    traktowania. Jak ktoś spróbuje przejeżdżania na zółtym to już mu tak
    zostanie. Kultura być może jest potrzebna, ale nie moze być przesadna i nie
    może wykraczać poza prawo.
    neelix

  • 124. Data: 2010-02-28 17:32:56
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 16:34:10 +0100, neelix napisał(a):

    > Przy prędkośćiach rozwijanych przez motocykle do
    > prawidłowej sygnalizacji potrzeba chyba robota.

    Należy zakładać że jadą z prędkością zgodną z przepisami.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 125. Data: 2010-02-28 17:35:14
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > To, że P_ablo dał zadu i nie zauważył, to jedno.

    Zauwazyl i wjechal na chama - oto niestety caly problem.

    Dysiek

  • 126. Data: 2010-02-28 17:35:55
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 15:28:02 +0100, Jackare napisał(a):

    > Może zmienił bo musiał, może zmienił bo chciał. Pojeździj jakiś czas na
    > motocyklu - zrozumiesz o co chodzi.

    Nie zmienia to tego, że zmianę pasa powinien zasygnalizować zawczasu i
    wyraźnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 127. Data: 2010-02-28 17:36:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Dysiek pisze:

    > Zauwazyl i wjechal na chama - oto niestety caly problem.

    Na lewy pas mu zjechal prosto pod koła?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 128. Data: 2010-02-28 17:37:10
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 16:08:53 +0100, neelix napisał(a):

    > Dzisiaj w zabudowanym wyprzedzały mnie 2 motorowery.

    To czemu jechałeś poniżej 45 km/h? :)
    A jak nie jechałeś - czemu nie spisałeś numeru rejestracyjnego dla celów
    sprawdzenia legalności pojazdu?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 129. Data: 2010-02-28 17:41:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > A jak miga trzeci od końca? Jakiś gorszy jest na tym pasie czy jak? :)

    Pomyśl. Jak miga trzeci od końca to wiadomo, że parkował i się włącza.
    Zresztą jak mam wolny lewy, to też na niego zjadę, niech się włączy
    spokojnie, co mi szkodzi.

    --
    cokolwiek

  • 130. Data: 2010-02-28 17:50:08
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Na lewy pas mu zjechal prosto pod koła?

    Skoro motocykl musial zmienic pas kilka metrow przed nim to tak moglo byc.
    IMHO Pablo zachwoal sie jak kutas - wlaczal sie do ruchu, WIDZIAL motor i
    zajechal droge. Koniec piesni.

    Dysiek