    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Date: Wed, 10 Mar 2010 17:20:11 +0100
    me4on$4rf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8abcfe$1@news.home.net.pl>
    <hmh02b$mqs$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hmhdt5$fkr$1@inews.gazeta.pl>
    <hmjjan$bru$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmk53j$8iq$1@news.onet.pl>
    <hmm7r9$kci$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8eb848$1@news.home.net.pl>
    <hmope3$dar$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4b900736$1@news.home.net.pl>
    <hmrbcv$54n$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmrdtm$dst$1@inews.gazeta.pl>
    <hn60i4$h9u$2@atlantis.news.neostrada.pl> <hn8454$59o$1@news.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Czajka" <n...@p...v> napisał w wiadomości
    news:hn8454$59o$1@news.onet.pl...

> [...]
    > z pierwszeństwa przejazdu. Wykonał standardowy manewr wyprzedzania
    > i nie złamał przy tym żadnych przepisów i obowiązków nakładanych na
    > wyprzedającego przez PORD. Zanikanie pasa po którym się poruszał
    > niczego tu nie zmienia. Jeśli wszyscy dojeżdżający stosowali by się
    > do tego, to ruch odbywał by się płynnie i bezpiecznie. CBDU
    > Jeśli zamierzasz z tym co napisałem polemizować, to musisz udowodnić,
    > że manewr wyprzedzania zakończony zmianą pasa na zajmowany przez
    > _wyprzedzony już_ pojazd jest niezgodny z PORD, powodzenia.

    A ten pas jest z prawej strony, poza zabudowanym i na dodatek przed
    wzniesieniem.

    > Jak przejeżdżam przez Rumię (chyba), to zawszę się dziwię, że przez 3
    > skrzyżowania stoi korek na prawym pasie, bo na 4 skrzyżowaniu lewy
    > pas się kończy i nikt z miejscowych nim nie jedzie. Za to przed tym
    > 4 skrzyżowaniem wszyscy dostają skrętu szyi w prawo oraz testują jak
    > blisko są w stanie jechać za poprzednikiem. Teraz rozumiem, że tam
    > same neelixy jeżdżą i trzeba czekać na zamiejscowego, żeby przejechać.

    Wszyscy widocznie wiedzą co się święci i tak jeżdżą wszędzie. Lewym pasem
    jedzie tylko cwaniak. Większość nie chce wpieprzać się na siłę i zmiany
    dokonuje dostatecznie wcześnie. Takie trudne? Po jaką cholerę żebrać na
    granicy stłuczki o wpuszczenie? To sie nazywa myślenie i przewidywanie.
    Zamiejscowy wpieprzy sięe nieświadomie, a potem klęczy i błaga tylko, że ja
    "zagranicę" wpuszczam. Tępię miejscowych cwaniaczków, bo właśnie takie
    cwaniackie zachowania królują na naszych drogach.
    neelix