    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Date: Fri, 5 Mar 2010 18:44:06 +0100
    <hme4on$4rf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8abcfe$1@news.home.net.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <hmh07l$mu9$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmjilc$ae4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmm77h$iup$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmo8pk$ji2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmonk4$bp2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmr83r$rh0$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmrcj3$981$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:hmrcj3$981$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2010-03-05 16:28, neelix pisze:
    > [...]
    > Sam chyba w to nie wierzysz.

    Nie oceniaj innych wg siebie.

    > Nie każdy jest w takim szoku prowadząc jak Ty (zakładając, że w ogóle masz
    > PJ bo od dawna w to szczerze wątpię), i widzą coś więcej niż 5m przed
    > maską.

    W szoku to jest ten, który ucieka na lewy pas by ktoś mógł włączyć się do
    ruchu. Ze względu na przejaw megalomanii mam do Ciebie mówić miszczu?

    > Tak nawiasem, pokaż mi przepis zabraniający zjechać na lewy pas aby
    > umożliwić włączenie się komuś do ruchu?

    Nie potrafisz znaleźć podstawowego przepisu o ruchu pojazdów???

    > Tak jak myślałem, kompletnie nie zrozumiałeś o czym mowa.

    Mowa jest o wygłupach na drodze i łamaniu prawa oraz braku poczucia
    odpowiedzialności za owe wygłupy.

    > To jest warunek konieczny. Ale jest coś takiego (zupełnie niezrozumiałego
    > dla Ciebie) jak kultura jazdy, która ułatwia życie każdemu. Tak nawiasem
    > jazda nawet zgodnie z przepisami ale jak totalny burak potrafi być bardzo
    > niebezpieczna. Przepisy nie regulują każdej możliwej sytuacji na drodze.

    Regulują wystarczająco. Jeśli ktoś ich nie ogarnia i musi podpierać się na
    każdym kroku protezą(kulturą) nie powinien jeździć.
    neelix

    > [...]
    > Hehe, no to już kumam. Właśnie zapisałeś sie na kurs, wyjeździłeś dwie
    > lekcje. Potrafisz już zmieniać biegi ale ciągle przeraża Cię wszystko
    > dookoła czego nie ogarniasz. Spokojnie przyjdzie z czasem.

    Przestań palić to co palisz to moze przestaniesz dowartościowywać się jak
    palikociarnia i leczyć swoje kompleksy kosztem innych. Nic nie kumasz i
    najprawdopodobniej sam nie posiadasz PJ.

    > Z dwojga złego, wole na drodze doświadczonego kierowcę, niż niedzielnego
    > pasjonata przepisów. Znajomość przepisów w niczym nie chroni. Co ciekawe
    > Ci spokojnie i zupełnie przepisowo jeżdżący również mają wypadki i to
    > całkiem nie mało.

    Głównie z winy ignorantów i drogowych wariatów. Wolisz doświadczonego debila
    balansującego na krawędzi życia innych ludzi? Ja dziękuję za doświadczonego
    w kręceniu kierownicą i deptaniu w gaz wyjeżdżającego na skrzyżowaniu z
    drogi żwirowej na asfaltową wprost przed maskę, bo ja mam go z prawej strony
    i powinienem mu ustąpić! Doświadczyłem tego osobiście. Jeszcze się pluł! W
    związku z takimi sytuacjami ja wolę stosującego się do przepisów, bo jestem
    w stanie przewidzieć co on zrobi lub czego nie zrobi. I Ty śmiesz oceniać
    moje kwalifikacje i zachowania!

    > Neelix przecież każdy wie, że tylko Ty masz zawsze rację, reszta to idioci
    > jeżdżący jak kretyni z zapalonymi światłami w dzień. Ty w nfs jeździsz na
    > wyłączonych i jest git.

    Bredzisz. Nawet tam jeździ się na światłach, ale wtedy kiedy trzeba. No i
    tak to sobie tłumacz. Najważniejsze zdrowie psychiczne. ;-)
    neelix