  • 11. Data: 2010-06-15 08:14:17
    Temat: Re: [winapi] mulÄ?cy repaint przy resize
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    ślamazar <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
    > i marnotrastwem i ramu i procka
    > 2) całą to inicjalicacje przed BitBlt jak i destrukcje
    > po, warto zrobic tylko raz na poczatku i raz na koncu a nie wespol
    > z kazdym BitBlitem
    > 3) w moim helpie do winapi jest napisane zeby deletowac zarowno
    > bitmape jak i kontekst a ty deletujesz tylko bitmape; tu mam niejasnosc
    > bo bitmapa jest czescia kontekstu i nie wiem czy o tyle wystarczy
    > dletnac tylko kontekst czy tez np wczesniej jego podczesc czyli bitmape
    > :-/
    > czy ktos moglby to wyjasnic - powiedziec pare słow

    Napiszę krótko: ten program pisałem 100 lat temu jak byłem w liceum i może
    być nieoptymalny :) Pamiętałem, że działa więc wygrzebałem i wrzuciłem
    kawałek na grupę.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 12. Data: 2010-06-15 08:31:50
    Od: p...@p...onet.pl

    > Napiszę krótko: ten program pisałem 100 lat temu jak byłem w liceum i może
    > być nieoptymalny :) Pamiętałem, że działa więc wygrzebałem i wrzuciłem
    > kawałek na grupę.

    ok, nikt nie robi ci zarzutów :) - tnx za ten kawałek (bo mi sie
    wogole przydał), ale jakby ktos mógł powiedziec cos na temat moich trzech
    uwag to zapraszam (zwłaszcza chodzi mi o to zwalnianie czy tylko kontekst czy
    tez zawarta w nim bitmapa odzielnie - poszukam na wlasne reka ale moze mi to
    zajac pare godzin czy ze trzy dni (zwłaszcza ze gorąco itp)