  • Data: 2012-04-26 22:49:28
    Temat: Re: winXP na ssd
    Od: Michal <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-20 10:46, m4rkiz pisze:

    > w kwestii formalnej - czemu ~750 a nie 75000?

    Najtańszy Windows 7 Home Premium BOX mniej więcej tyle kosztuje.
    http://www.skapiec.pl/site/cat/3006/comp/684684

    To są ceny internetowe, średnia cena ze sklepów "w pobliżu" (tzn. do
    szybkiego kupienia bez bawienia się w przesyłki) Win7 HP BOX to właśnie
    ~750 zł.

    Przypomnę - z postu wynikało, że zleceniodawca raczej nie będzie teraz
    zmieniał płyty głównej, więc zabawa z wersję Upgrade lub OEM jest tak
    średnio opłacalna - owszem, teraz oszczędzi się 1/2 ceny, ale jak płyta
    niedługo dożyje swoich dni (moralnie lub technicznie) będą to pieniądze
    wyrzucone w błoto. IMHO wersję upgrade lub OEM warto kupować tylko z
    nową/do praktycznie nowej płyty głównej, jeśli jesteśmy przekonani że
    posłuży nam minimum kolejne 2-3 lata.
    O jazdach z "wykładnią autentyczną" licencji OEM w MS nawet nie
    wspominam - AFAIK tu wraz z Win7 sporo się zmieniło i w MS wykonano
    woltę o 180 stopni (nie jestem przekonany czy to było do końca przemyślane).

    --
    /MB