  • 11. Data: 2009-11-13 12:53:28
    Temat: Re: wifi w standardzie n. Jakie osiagneliscie predkosci ?
    Od: Oncek <c...@g...com>

    > ano dlatego na przykład, że położenie kabli nie wchodzi w rachubę
    > ano dlatego, że skoro można, to chcę usiąść z laptopem na kolanach
    >     w dowolnie wybranymi miejscu mieszkania
    > ano dlatego, że skoro można mieć bezprzewodowo, to czemu nie
    >     skorzystać?

    dokladnie z tych powodow ale najwazniejszym jest moblinosc laptopa.

  • 12. Data: 2009-11-13 14:34:35
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Oncek pisze:
    > dokladnie z tych powodow ale najwazniejszym jest moblinosc laptopa.

    *Albo* mobilność, *albo* szybki i pewny przesył danych. Zde-
    cyduj się. Chcesz mobilności -- to nie przesyłaj gigabajtów
    danych. Chcesz przesyłać -- to podłącz kabelek i ciesz się
    1 Gbps przepustowości.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 13. Data: 2009-11-17 14:50:43
    Od: "..Aldi.." <r...@p...fm>

    > Nazywasz się Oncek? Skąd wiesz, że chce przesiadywać z laptopem w
    > toalecie?

    w toalecie jeszcze z laptopem nie siedziałem...
    ale w salonie już tak
    podobnie w innych pokojach, gdzie standardowo nie mam peceta, więc i kabli
    nie ciągnąłem

    :)