  • 51. Data: 2017-11-17 22:49:23
    Temat: Re: więzienie za cofanie licznika
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-17 o 21:00, Kris pisze:

    > A poważnie dla Was jakieś duże znaczenie ma przebieg przy kupnie auta?
    > Bo aut już kilkadziesiąt chyba kupowałem dla siebie i rodziny ale przebiegiem się
    nigdy nie interwalem
    > Ktoś tu wyżej napisał że stan techniczny się liczy i tym się kierowałem

    Cena zależy od przebiegu. Nie zauważyłeś tego?

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2017-11-17 22:57:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 listopada 2017 22:49:34 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Cena zależy od przebiegu.

    Bardziej od "rocznika" wg mnie

    > Nie zauważyłeś tego?

    Nie

  • 53. Data: 2017-11-17 23:49:10
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 17.11.2017 o 20:22, Kris pisze:

> [...]

    ja też

    > No i?
    > Mityczny" przebieg" jest dal Ciebie ważniejszy czy stan techniczny auta?

    no... w sumie przebieg też byłby ważny, gdyby nie to że kręcą. Bo
    niektórych aut nie kupiłbym ze 180.000 przebiegu, wolałbym takie ze
    100.000 albo 300.000 (bo przy tych magicznych 200.000 jest najwięcej do
    wymiany- dwumasa, wtryski itp.)
    No ale że kręcą to nawet na przebieg nie patrzyłem, chociaż wydaje mi
    się że w mojej karierze mam drugie auto z realnym przebiegiem (pierwsze
    270.000, a to drugie miało przy zakupie 180.000 w 4 lata- jak na takie
    auto trochę mało, ale odkupione od firmy która zbankrutowała, użytkowane
    tak naprawdę przez 3 lata)

    Łukasz

  • 54. Data: 2017-11-17 23:53:22
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 17.11.2017 o 20:49, Kris pisze:
> [...]
    a-licznika-i-cofanie-przebiegu-karane-wiezieniem.htm

    > Żonka lakierem do paznokci mi licznik zachlapał
    > Esteta straszny jestem więc z allegro kupiłem niezachlapany licznik i wymieniłem w
    mojej Multipli
    > Przestępstwo popełniłem?

    ty tak na poważnie? Jeszcze bym zrozumiał jakbyś ten licznik zostawił a
    auto wymienił :P
    tak, moim zdaniem tych przypadków jest na tyle mało, że spokojnie można
    to robić na zgłoszenie- poprzedni stan licznika, nowy stan licznika i
    zgłaszamy do urzędu wymianę.
    Osobiście nie znam nikogo kto musiał licznik wymieniać i myślę że to
    jakieś promile są i nie utrudni to zbytnio nikomu życia

    Łukasz

  • 55. Data: 2017-11-18 01:02:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-17 o 22:57, Kris pisze:

    > Bardziej od "rocznika" wg mnie

    A jeszcze bardziej od stanu, co nie oznacza że od rocznika nie zależy.

    > Nie

    To nie chwal się tym publicznie.

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2017-11-18 09:11:33
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-11-17 o 13:30, sirapacz pisze:

    > Będzie ciężko udowodnić ale nawet z grupy mieliśmy zdjęcia szrotów po
    > kasacji ściąganych z kręceniem licznika po drodze i cudownym
    > odbudowaniem włącznie. Idąc po samym VIN możemy to ustalić.
    >
    > aż się boję zapytać co rozumiesz pod "naprawdę wziął się do roboty" :D

    Bo to kolejny medialny szum p. Zbyszka jest tylko. Nie ma się czego bać
    - p. Zbyszek niech się weźmie uczciwie za robotę za którą bierze kasę
    zamiast snuć swoje fantazje w mediach.

  • 57. Data: 2017-11-18 09:13:54
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-11-17 o 21:04, Kris pisze:

    > Kilkadziesiąt używanych aut już kupowałem i przebieg był ostatnim elementem którym
    się interesowałem

    Błąd, takie kryteria to można było brać pod uwagę w dawnych czasach.
    Dzisiaj przebieg jest sprawą kluczową. Dawniej gdy Maluch czy Poldek nie
    był na wskroś przeżarty przez rdzę, odpalał i jechał to można był brać w
    ciemno bez dociekania jaki ma przebieg. A dzisiejsze auta to w sumie
    jednorazówki, przy których nie opłaca się robić poważniejszych napraw, a
    konieczność ich przeprowadzania jest ściśle związana właśnie z przebiegiem.

  • 58. Data: 2017-11-18 15:37:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kilkadziesiat aut kupowales dla siebie albo rodziny. Wez nie pierdol bo nikt nie
    uwierzy ze masz taka duza rodzine.

  • 59. Data: 2017-11-18 16:54:11
    Temat: Re: wiezienie. przestaną rządzić.
    Od: "Antoni" <s...@o...pl>

    wiadomości news:XnsA830CA5AEF53Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

> [...]
    > skonczyc z koniecznoscia przerejestrowywania miedzy krajami.
    > Wiem, wiem, skoro nawet przy zmianie województwa trzeba zmienic tablice
    > to co dopiero przy zmianie kraju ale takie miałem marzenie.
    > Jak unia to unia!
    > Zastanawiałem sie nad tym ostatnio jak jechałem autem przez europe.
    > Pomyslałem ze fajnie by było jakby w razie jakiejs grubszej awarii mozna
    > było zostawic zepsute auto (sprzedac, zezłomowac etc) i na miejscu kupic
    > inne i dalej juz jezdzic tym kupionym bez zadnej koniecznosci
    > przerejstrowywania etc. Czy urzednicy kiedys na to wpadna?

    Tak będzie gdy zwolenników Unii Europejskiej będzie więcej
    niż przeciwników i przestaną rządzić tacy jak Orban lub
    podobne PiSdziaki.

  • 60. Data: 2017-11-18 17:42:09
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Kilkadziesiat aut kupowales dla siebie albo rodziny. Wez nie pierdol bo nikt nie
    uwierzy ze masz taka duza rodzine.

    to ty weź Niepierdol :)
    według historii w ufg w ciągu ostatnich 5 lat miałem 9 różnych
    samochodów - kupowałem je tylko dla żony, dla siebie lub dla jednego
    pracownika. Zwykle jedno auto miałem raczej poniżej 2 lat, czasem więcej
    niż jedno dla siebie...

    Łukasz