  • 41. Data: 2017-11-17 21:10:36
    Temat: Re: więzienie za cofanie licznika
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 listopada 2017 20:50:18 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

    > Nic nie zmieni, poza tym, że jeśli przy kolejnym spisaniu licznika
    > przebieg będzie mniejszy, niż był przy poprzednim, to można będzie
    > zacząć podawać kolejne możliwe powody dlaczego tak się stało. Oczywiście
    > to nie cofnięcie licznika jest przyczyną, że przebieg się zmniejszył.
    > Np. powodem może być nawyk któregoś z wcześniejszych właścicieli do
    > jeżdżenia na wstecznym na dłuższych dystansach.

    A tak mnie zaciekawiło:
    Przypadek taki:
    Na przegląd jade i diagnosta wpisuje stan licznika 100 000km
    Za rok jade i stan licznika to 99 000km
    Jet zakaz jazdy na wstecznym?
    Ale z ciekawości- jak na wstecznym jade do licznik do tyłu kręci? Bo nie miałem
    okazji sprawdzić

  • 42. Data: 2017-11-17 21:13:51
    Od: p...@g...com

    Istotne jest co robi Janusz Cebula a ten skąpi stówkę na przegląd w SKP i kupuje
    niski przebieg ;-)

    Ps zbieżność oczywiście przypadkowa

  • 43. Data: 2017-11-17 21:21:10
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-17 o 21:10, Kris pisze:

> [...]
    > Jet zakaz jazdy na wstecznym?
    > Ale z ciekawości- jak na wstecznym jade do licznik do tyłu kręci? Bo nie miałem

    Pasjąnujące intelektualnie!

  • 44. Data: 2017-11-17 21:21:56
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Ale z ciekawości- jak na wstecznym jade do licznik do tyłu kręci? Bo nie miałem
    okazji sprawdzić

    W jednych się kręci do tyłu w innych nie. W kangoo z 99 np. się kręci.

    Jakby stwierdzić, że w tych w których licznik wyświetla się na ekranie -
    się z pewnością nie kręci - to pewnie dużo by się nie pomylił.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 45. Data: 2017-11-17 21:22:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 listopada 2017 21:08:31 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

    > Urzekła mnie twoja historia.

    No i?
    Mityczny" przebieg" jest dal Ciebie ważniejszy czy stan techniczny auta?
    Jakieś uzasadnienie dla zakazu wymiany zegarów podasz?
    Bo np kilka FSO1500 które miałem to od razu po zakupie zegary na "okrągłe" zmieniałem
    jak tylko były dostępne
    W multipli teraz mam kaprys na białe zmienić
    Przestępcom będe jak z allegro białe kupie i zamontuje?

  • 46. Data: 2017-11-17 21:24:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 listopada 2017 21:21:08 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

    > Pasjąnujące intelektualnie!

    A dasz radę odpowiedzieć merytorycznie?
    Pytanie było proste
    Znasz odpowiedż?

  • 47. Data: 2017-11-17 21:45:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 listopada 2017 19:57:43 UTC+1 użytkownik sirapacz napisał:
    > http://auto.dziennik.pl/garaz/artykuly/562627,korekt
    a-licznika-i-cofanie-przebiegu-karane-wiezieniem.htm

  • 48. Data: 2017-11-17 21:49:38
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > przypadkiem? Sankcja za wymianę licznika? A jak mi się popsuje to co?
    > Jak nie zrobią furtki to będzie bubel prawny!
    Żonka lakierem do paznokci mi licznik zachlapał
    Esteta straszny jestem więc z allegro kupiłem niezachlapany licznik i wymieniłem w
    mojej Multipli
    Przestępstwo popełniłem?

  • 49. Data: 2017-11-17 22:45:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-17 o 21:22, Kris pisze:

    > No i?
    > Mityczny" przebieg" jest dal Ciebie ważniejszy czy stan techniczny auta?

    Dla statystycznego kupującego jest.
    Przebieg mniejszy od większego zauważa, ocenić poprawnie stanu
    technicznego przeważnie nie potrafi.

    > Jakieś uzasadnienie dla zakazu wymiany zegarów podasz?

    A wprowadzili?

    > Bo np kilka FSO1500 które miałem to od razu po zakupie zegary na "okrągłe"
    zmieniałem jak tylko były dostępne
    > W multipli teraz mam kaprys na białe zmienić
    > Przestępcom będe jak z allegro białe kupie i zamontuje?

    Ja nie poinformujesz nabywcę o faktycznym przebiegu to mam nadzieję
    że będziesz.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2017-11-17 22:47:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > W jednych się kręci do tyłu w innych nie. W kangoo z 99 np. się kręci.
    >
    > Jakby stwierdzić, że w tych w których licznik wyświetla się na ekranie -
    > się z pewnością nie kręci - to pewnie dużo by się nie pomylił.

    Też się kręci. Tyle że zawsze to można nazwać przeprogramowaniem.