  • 31. Data: 2017-11-17 20:00:47
    Temat: Re: wiezienie za cofanie licznika
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > NIe rozwiąże się, bo problem dotyczy głównie aut sprowadzanych.

    Tez.
    Musiałby być jakis cepik europejski.
    Dodatkowo proponuje aby ujednolicic przepisy dotyczace rejestracji i
    skonczyc z koniecznoscia przerejestrowywania miedzy krajami.
    Wiem, wiem, skoro nawet przy zmianie województwa trzeba zmienic tablice
    to co dopiero przy zmianie kraju ale takie miałem marzenie.
    Jak unia to unia!
    Zastanawiałem sie nad tym ostatnio jak jechałem autem przez europe.
    Pomyslałem ze fajnie by było jakby w razie jakiejs grubszej awarii mozna
    było zostawic zepsute auto (sprzedac, zezłomowac etc) i na miejscu kupic
    inne i dalej juz jezdzic tym kupionym bez zadnej koniecznosci
    przerejstrowywania etc. Czy urzednicy kiedys na to wpadna?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 32. Data: 2017-11-17 20:06:19
    Temat: Re: więzienie za cofanie licznika
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-17 o 15:19, Liwiusz pisze:

    > Będą naloty i prowokacje policyjne. A za parę lat w głównych wydaniach
    > wiadomości jako wielki sukces będą obtrąbiane zamykania mafii mechaników
    > itp.

    Ja tam wolę wolność mediów, demokrację, kręcenie liczników i lodów.

  • 33. Data: 2017-11-17 20:14:23
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Pojazd z niesprawnym licznikiem km na dzisiaj przejdzie przegląd czy nie?

    Akurat trafiłeś w dziesiątkę :-P W A3 pierwsza seria przed liftem,
    upalają się procesory w zegarach i dostają one zwarcia. Toteż wymieniłem
    zegary, ale ostatecznie nie wszystkie piny pasowały i np. licznik
    kilometrów akurat stoi w miejscu. Diagnosta był dociekliwy czemu
    wszystko miga i krzyczy przy uruchamianiu silnika, ale prędkościomierz
    akurat działa więc odpuścił.

    Także, tak. Z niesprawnym licznikiem przejdzie się przegląd :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 34. Data: 2017-11-17 20:21:29
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > a nie wystarczy obowiązek zapisanego przebiegu przy każdej transakcji?
    > Kupujesz pojazd - czy to w Polsce czy DE, musisz mieć zapisany przebieg
    > bo inaczej masz problemy z rejestracją. Myślę że łatwo wymusić taki
    > zapis nawet u zagranicznych sprzedawców
    > Mimo że nie lubię ograniczeń stawianych przez Państwo, to to IMO dobry
    > pomysł.

    Czekaj, a co to dokładnie zmieni? Bo nie załapałem :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 35. Data: 2017-11-17 20:22:51
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Wiem, wiem, skoro nawet przy zmianie województwa trzeba zmienic tablice

    A dokładniej, to przy zmianie gminy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 36. Data: 2017-11-17 20:24:27
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A dokładniej, to przy zmianie gminy.

    Tfu! Powiatu.

  • 37. Data: 2017-11-17 20:50:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Czekaj, a co to dokładnie zmieni? Bo nie załapałem :-)

    Nic nie zmieni, poza tym, że jeśli przy kolejnym spisaniu licznika
    przebieg będzie mniejszy, niż był przy poprzednim, to można będzie
    zacząć podawać kolejne możliwe powody dlaczego tak się stało. Oczywiście
    to nie cofnięcie licznika jest przyczyną, że przebieg się zmniejszył.
    Np. powodem może być nawyk któregoś z wcześniejszych właścicieli do
    jeżdżenia na wstecznym na dłuższych dystansach.

  • 38. Data: 2017-11-17 21:00:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 listopada 2017 19:20:56 UTC+1 użytkownik ddddddddddddd napisał:

> [...]
    > zapis nawet u zagranicznych sprzedawców
    > Mimo że nie lubię ograniczeń stawianych przez Państwo, to to IMO dobry

    A poważnie dla Was jakieś duże znaczenie ma przebieg przy kupnie auta?
    Bo aut już kilkadziesiąt chyba kupowałem dla siebie i rodziny ale przebiegiem się
    nigdy nie interwalem
    Ktoś tu wyżej napisał że stan techniczny się liczy i tym się kierowałem

  • 39. Data: 2017-11-17 21:04:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 listopada 2017 20:50:18 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

> [...]
    > Np. powodem może być nawyk któregoś z wcześniejszych właścicieli do
    > jeżdżenia na wstecznym na dłuższych dystansach.

    Kilkadziesiąt używanych aut już kupowałem i przebieg był ostatnim elementem którym
    się interesowałem

  • 40. Data: 2017-11-17 21:08:33
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-17 o 21:04, Kris pisze:

    > Kilkadziesiąt używanych aut już kupowałem i przebieg był ostatnim elementem którym
    się interesowałem

    Urzekła mnie twoja historia.