  • Data: 2017-11-22 22:39:26
    Temat: Re: wiezienie. przestaną rządzić.
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.11.2017 o 15:10, s...@g...com pisze:

    > W demokracji nie ma bez szemrania, ale trzeba chodzić na wybory, nie wybierać
    idiotów i nie wymagać od nich, aby państwem rządzili w sposób, który nigdy byśmy we
    własnym domu nie zastosowali.
    > Gdybym zapukał do przeciętnego człowieka i chciał od niego 1000 zł, aby za miesiąc
    dać mu 500 zł, to by mnie psem poszczuł i ze schodów zrzucił.
    > Taki sam "biznes plan" dał wygraną w ostatnich wyborach.

    a co w przedostatnich było lepiej? lepiej obiecywali? może realniejsze
    te obietnice były? mniej kradli? a może więcej/mniej się z tym kryli?
    Mimo wszystkich złych rzeczy jakie odczułem na własnej skórze podczas
    królowania tego rządu (przelało to moją czarę goryczy i skłoniło
    wreszcie do emigracji), to jedno dla mnie jest pewne - przynajmniej
    cokolwiek robią, w przeciwieństwie do pozostałych którzy nie robili
    kompletnie nic dla kraju. A że robią źle? Cóż - prosta to rzecz nie
    jest, im się pewnie wydaje że robią to najlepiej.

    Łukasz