eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

  • 21. Data: 2014-04-09 15:56:00
    Temat: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    iOuIon7pRXGixchYbt4w

> [...]
    > na poboczu a wywyższenie jezdni służyło mu dla głowy jako wygodna
    > poduszka. Obaj mieli do mnie pretensje za wzywanie policji i
    > zatrzymanie do czasu przyjazdu. Oni też uważali że nikomu krzywdy nie
    > robią a ja to ta "k....wa" co na nich policję wezwała i po osądach
    > ciągała.
    >
    > Ciekawe jest relatywizm - żądanie by wszyscy wobec rowerzystów surowo
    > przestrzegali prawa (ogólnie równe albo wręcz lepsze traktowanie w
    > ruchu) a gdy to rowerzysta ma ściśle prawa przestrzegać nawoływanie by
    > tego nie robić. Tak jakby nie byli zwykłymi uczestnikami ruchu

    Czy Pan czytał co ja napisałem? Po dwóch piwach nie wiem Pan co się z
    Panem dzieje?

  • 22. Data: 2014-04-09 16:13:34
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-04-09, o godz. 15:56:00
    hisjusz <h...@w...pl> napisał(a):

    > Czy Pan czytał co ja napisałem? Po dwóch piwach nie wiem Pan co się z
    > Panem dzieje?

    Wiem. I dlatego nie jeżdżę. Wiem także że osobnicza odporność na
    alkohol jest bardzo różna. I wiem że już przy 0,2-0,3 promila alkoholu
    występuje rozproszenie które wielu prowadzących lekceważy.

    Czemu rowerzyści uparli się że jak chcą jechać to zaraz pić muszą? Tak
    trudno się powstrzymać?

    Zdrówko

  • 23. Data: 2014-04-09 16:49:45
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    wiadomości news:XnsA30A8F1F0985Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > Tak to juz jest. Jak ktos nie zgadza sie z opinia to zapewne duren, pedał
    > pijak... Ach, te nowoczesne dyskusje...

    To nie zadna opinia, tylko kretynska osobista wycieczka z powodu braku
    merytoryki.

  • 24. Data: 2014-04-09 16:59:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek "Babcia" Dobosz b...@j...org.pl ...

    iOuIon7pRXGixchYbt4w

    > Ta... Ależ wszyscy się na tych biednych rowerzystów uwzięli.

    Czytasz wątek?
    Przeciez własnie piszemy, ze ktos poszedł po rozum do głowy i poluzowali.

> [...]
    > maską postanowił się bujnąć. I pal licho że go zabijesz - nikt pod
    > uwagę nie bierze traumy kierowcy który kogoś zabił.

    A jednak za chodzenie po pijaku zamykac nie chcesz.
    Zreszta, to tylko kolejna demagogia.

    > Dwa razy w życiu dzięki ostrożnej jeździe nie udało mi się rozjechać w
    > nocy naprutych rowerzystów słodko śpiących na ciemniej jezdni w lesie
    > między wioskami.

    A kierowców w samochodach ilu?
    I to trzezwych!

    > Jednego pod Radzyminem bym nawet nie zauważył - leżał
    > na poboczu a wywyższenie jezdni służyło mu dla głowy jako wygodna
    > poduszka.

    To skąd wiesz, ze jechał po piajku? Może szedł i tak go to znudzilo, ze
    zasnął...?

> [...]
    > zatrzymanie do czasu przyjazdu. Oni też uważali że nikomu krzywdy nie
    > robią a ja to ta "k....wa" co na nich policję wezwała i po osądach

    No i? Nikt tutaj nie chwali głupoty.
    Ale znam mnóstwo sytuacji gdzie mozna by wypic piwko i normalnie jechać.
    Ale czy zrozumie to ktos kto kiedys dwa razy prawie kogos przejechał...

> [...]
    > ruchu) a gdy to rowerzysta ma ściśle prawa przestrzegać nawoływanie by
    > tego nie robić. Tak jakby nie byli zwykłymi uczestnikami ruchu

    Alez nie!
    Ja nie postuluje nieprzestrzegania prawa. Ja postuluje, zeby to prawo
    zmienic, bo rozumiem, ze jazda po piwku rowerem to zadne ryzyko i dlatego
    dla rowerzystów promile powinny byc zupełnie inne! Ale oczywiscie powinny
    być!
    Ale jak widac po sotatniej zmainie, nawet ustawodawca do tego doszedł, ze
    przepisy wrzucające rowerzystów do wiezien sa bezsensowne, mnoza koszty i
    nie daja zadnych spolecznych korzysci.
    Ale przeciez mozesz dalej upierac sie przy swoim i uprawiac demagogie w
    stylu: a jakby tam było przedszkole...

  • 25. Data: 2014-04-09 17:16:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > W konsekwencji w 2008 r. (wg stanu na 31 grudnia) w zakładach karnych
    > przebywało aż 10 928 osób skazanych z art. 178a § 2 kk.

    To jakiś specjalny przepis dla rowerzystów?

  • 26. Data: 2014-04-09 17:18:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Apr 2014 16:49:45 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):

> [...]
    ..

    > To nie zadna opinia, tylko kretynska osobista wycieczka z powodu braku

    Hisjusz wypowiedział się merytorycznie. Roman to olał. Jak trzeba być
    nierozumnym żeby się wypowiedzieć tak jak Roman, bez odniesienia się do
    argumentów w info z miastadlarowerów?
    --
    Jacek

  • 27. Data: 2014-04-09 17:19:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Maciek "Babcia" Dobosz b...@j...org.pl ...

    > Nie, demagogią nazywam to, ze ktos chce wsadzac do wiezienia za jazde po
    > piwku.

    Właśnie o tym mowa powyżej.
    Od tego też idzie się powstrzymać.

  • 28. Data: 2014-04-09 17:50:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > alkohol jest bardzo różna. I wiem że już przy 0,2-0,3 promila alkoholu
    > występuje rozproszenie które wielu prowadzących lekceważy.

    Przy 0,2? ROTFL
    Większe problemy możesz mieć jak będziesz zmęczony.

    > Czemu rowerzyści uparli się że jak chcą jechać to zaraz pić muszą? Tak
    > trudno się powstrzymać?

    W ogóle przeciez mozna nie pić.
    dlaczego ludzie uparli się, żeby pić i wychodzic na ulice?
    Tak trudno się powstrzymac?

  • 29. Data: 2014-04-09 18:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Właśnie o tym mowa powyżej.
    > Od tego też idzie się powstrzymać.

    Jak od wielu innych, mało szkodliwych rzeczy.

  • 30. Data: 2014-04-09 18:15:07
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-04-09 17:50, Budzik pisze:
    > W ogóle przeciez mozna nie pić.
    > dlaczego ludzie uparli się, żeby pić i wychodzic na ulice?
    > Tak trudno się powstrzymac?
    Dlaczego to nie jest jeszcze zabronione???

    Maciek