eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

  • 111. Data: 2014-04-12 15:34:00
    Temat: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-12 12:30, Użytkownik Cavallino napisał:

    > No właśnie.
    > Więc żeby właściciel bylejakiego auta miał na takiego adwokata, to
    > zazwyczaj miałby też na dobre auto.
    > A takich jest w Polsce nieduży procent, więc większość jedzie na tym
    > samym wózku co pijany rowerzysta.

    Inne cenniki są w stolicy inne na prowincji.
    O ile użytkownika roweru o orientacyjnej cenie "stówa" nie
    podejrzewam o możliwość wynajęcie adwokoata to już posiadacza
    "niemieckiej pełnoletniej niebitej prawie nówki sztuki" wartej
    kilkanaście tysięcy jak najbardziej.

    Pozdrawiam

  • 112. Data: 2014-04-12 16:31:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Myślisz że jak wyciachałeś to zapomnę i nie zacytuje?
    > Napisałeś coś takiego: "Zwłaszcza, jak samochód tańszy niż rower,
    > to na pewno to działa w ten sposób."

    No właśnie.
    Czyli NIE napisałem nic z tych rzeczy:
    -każdy rower którym jedzie pijak kosztuje kilka tysięcy złotych
    -każdy rower jest droższy niż dowolny samochód
    -każdy samochód którym jedzie pijak kosztuje kilka tysięcy złotych.

    A tylko któraś z powyższych tez usprawiedliwiałaby to co Ty napisałeś w
    odpowiedzi.

    > A ty napisałeś: "Znaczy ilu złapano bez OC, a ilu po pijaku?"

    Czyli zadałem pytanie, na które odpowiedziałeś, jakbyś cokolwiek wiedział w
    temacie.

    > Przypomnieć co odpowiedziałem czy znajdziesz sam ?

    Odpowiedziałeś że statystyki temu przeczą.
    Tylko zapomniałeś napisać jakie statystyki, a wręcz do teraz udowadniasz że
    takowych nie ma, a przynajmniej ich nie znasz.

  • 113. Data: 2014-04-12 17:32:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-12 11:26, Trybun wrote:

    > Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej (bardziej
    > pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?

    Nawet dwa:

    Zasada zachowania energii.

    Statystyka - pijani rowerzyści w ciągu bodajże 5 lata zabili jedną osobę
    postronną - bardziej od nich są zapewne niebezpieczne wykałaczki -
    chcesz puszkować ludzi za posiadanie wykałaczek?

    Shrek.

  • 114. Data: 2014-04-12 17:37:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-12 14:38, jerzu wrote:

    > I co to ma dowodzić?
    > Dla kierowcy 40t zestawu też są inne wymagania, niż dla kierowcy
    > osobówki. A karani są tak samo. Dlaczego rowerzyści mają mieć lepiej?

    Dlatego, że tak podpowiada logika - na wielu poziomach - od takiej
    czysto chłopskiej, przez prawniczą (proporcjonalność kary do winy) a
    kończywszy na takiej, że jak ktoś po pijaku ma wrócić do domu na wiosce
    to jednak wolę żeby zrobił to rowerem niż samochodem (co łączy się z
    punktem poprzednim).

    Na końcu dodam, że spośród wszystkich pijanych członków społeczności
    najmniej boję się pijanych rowerzystów - nawet pijani piesi są
    groźniejsi bo wszczynają często awantury - nie mówiąc już nic o pijanych
    marynarzach;) O pijanych pilotach nie słyszałem.

    Shrek.

  • 116. Data: 2014-04-12 18:33:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Tak, ale tylko w teorii, w rzeczywistości cyklista może spowodować
    > wypadek taki że jakiś pirat z 300 KM pod maska by sie go nie powstydził.

    Oczywiście.
    Task samo jak taki wypadek może spowodować spadający liśc.
    Dlatego rozsądne rozmowy na takie tematy opierają się na statystyce i
    prawdopodobienstwie takich zdarzen a nie na opisach pojedynczych przypadków
    kiedy gdzies być może coś takiego się zdarzyło.

  • 115. Data: 2014-04-12 18:33:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > I co to ma dowodzić?
    > Dla kierowcy 40t zestawu też są inne wymagania, niż dla kierowcy
    > osobówki. A karani są tak samo. Dlaczego rowerzyści mają mieć lepiej?

    Powtórze: inne niebezpieczenstwo, inna masa, inne predkosci...

  • 117. Data: 2014-04-12 19:57:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-12 18:33, Budzik wrote:

> [...]
    > prawdopodobienstwie takich zdarzen a nie na opisach pojedynczych przypadków
    > kiedy gdzies być może coś takiego się zdarzyło.

    A dokładniej rzecz biorąc mogłoby zdarzyć;)

    Jak już kiedyś napisał Gotfryd - pijani rowerzyści są głównym powodem
    dla których nie buduje się w Polsce elektrowni atomowych. Internauci bez
    trudu podają scenariusze w których polski pijany rowerzysta powoduję
    katastrofę przy której Czarnobyl i Fukushima razem wzięte wydają się
    igraszką z komiksu dla dzieci;) Interesujący jest fakt, że takie rzeczy
    zdarzają się jedynie w Polsce, która elektrowni jądrowych nie posiada:P

    Shrek.

  • 118. Data: 2014-04-13 07:42:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-09 16:13, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Czemu rowerzyści uparli się że jak chcą jechać to zaraz pić muszą? Tak
    > trudno się powstrzymać?

    Mniej więcej z tego samego powodu, dla którego piesi chcą pić i nie
    tracić za to prawa jazdy;)

    Shrek.

  • 119. Data: 2014-04-13 12:48:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Apr 2014 16:13:34 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):
    > Wiem. I dlatego nie jeżdżę. Wiem także że osobnicza odporność na
    > alkohol jest bardzo różna. I wiem że już przy 0,2-0,3 promila alkoholu
    > występuje rozproszenie które wielu prowadzących lekceważy.
    >
    > Czemu rowerzyści uparli się że jak chcą jechać to zaraz pić muszą? Tak
    > trudno się powstrzymać?

    Przepedaluj 20 km w upale, to zrozumiesz :-)

    Ja tam w jednym piwie nie widze nic zdroznego.

    Ba, idzie czlowiek na wycieczke, piesza czy rowerowa, zmeczony, a na
    parkingu samochod czeka na powrot z wycieczki ... mogliby te promile
    troche podniesc.

    J.

  • 120. Data: 2014-04-13 13:27:53
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 13 Apr 2014 12:48:38 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Przepedaluj 20 km w upale, to zrozumiesz :-)

    Wody, oranżady czy czego innego bez procentów to już nie ma?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280