eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

  • 91. Data: 2014-04-12 11:15:19
    Temat: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Apr 2014, RadoslawF wrote:

    > Znam kilka opisów działań wsiowych komend.
    > Koniec kwartału, statystyka leży to w piątek i sobotę obstawiają
    > wiochę z knajpą i sprawdzają rowerzystów alkomatem.
    > Na logikę bezpieczniej dla wszystkich jak po kilku piwkach
    > pojedzie rowerem, dla przepisów to było bez różnicy.

    A na statystykę było bezpieczniej jechać samochodem.
    Z podanego powodu - "nie widać zygzakowania", a i trudniej
    np. piechotą dogonić takiego w samochodzie (taki półtorapromilowy
    na rowerze jest "doganialny").

    pzdr, Gotfryd

  • 92. Data: 2014-04-12 11:17:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Apr 2014, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał
    >
    > Zwłaszcza, jak samochód tańszy niż rower, to na pewno to działa w ten sposób.

    Najtańszy rower w kategorii "używany Wagant" bywa dostępny w okolicach
    50 zł, a koszty eksploatacyjne są *nie* do porównania.
    A przecież nie piszesz o *nowych* samochodach, więc nie ma mowy również
    o takich ekstrawagancjach jak nówka sztuka rower makrokesz za 200 zł.

    pzdr, Gotfryd

  • 93. Data: 2014-04-12 11:24:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Apr 2014, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał
    >
    > Ta akurat jest szkodliwa i to mocno.
    > Zachęca do ochlejstwa, a co gorsza do ochlejstwa za kółkiem.

    Przeciwnie.
    Przy wyborze "autem lub rowerem" jest szansa, że pijak pojedzie
    rowerem. Przy równych karach pojedzie samochodem, bo mniejsza
    szansa złapania a kara ta sama.

    pzdr, Gotfryd

  • 94. Data: 2014-04-12 11:26:32
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-08 22:57, hisjusz pisze:
    3440.html

    > jeden z komentarzy pod artykułem
    > "wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine
    > z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ? "

    Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej (bardziej
    pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?

  • 95. Data: 2014-04-12 11:50:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1404121115500.3644@quad..
    .

> [...]
    > A przecież nie piszesz o *nowych* samochodach, więc nie ma mowy również
    > o takich ekstrawagancjach jak nówka sztuka rower makrokesz za 200 zł.

    No właśnie.
    Ale wiesz o jakich kwotach mówisz w przypadku adwokata, który faktycznie
    może pomóc?

  • 96. Data: 2014-04-12 11:50:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1404121122590.3644@quad..
    .

    > Przeciwnie.

    Nic podobnego, właśnie tak.

  • 97. Data: 2014-04-12 11:51:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    3440.html

    > Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej (bardziej
    > pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?

    Pedalarskie chciejstwo i przekonanie o własnej pępkoświatowości.
    To jest JEDYNY powód.

  • 98. Data: 2014-04-12 12:15:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Apr 2014 11:50:34 +0200, Cavallino napisał(a):

    > No właśnie.
    > Ale wiesz o jakich kwotach mówisz w przypadku adwokata, który faktycznie
    > może pomóc?

    Duzych, bo tu nie Ameryka, sam adwokat nie pomoze,
    musi sie podzielic i to byc moze z kilkoma :-)

    J.

  • 99. Data: 2014-04-12 12:16:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Apr 2014 11:26:32 +0200, Trybun napisał(a):
    3440.html

    > Podaj choć jeden dobry powód aby rowerzystów traktować inaczej (bardziej
    > pobłażliwie) niż innych użytkowników dróg?

    Pijany rowerzysta znikome zagrozenie stwarza.

    J.

  • 100. Data: 2014-04-12 12:26:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Saturday, April 12, 2014, 12:16:34 PM, you wrote:

    >>> http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,1576
    3440.html
    > Pijany rowerzysta znikome zagrozenie stwarza.

    Żartujesz? To ja - trzeźwy kierowca samochodu - będę się tłumaczył
    przed prokuratorem i sądem, dlaczego pijaczka przejechałem. I jeszcze
    żadnego odszkodowania za szkody :(

    --
    Best regards,
    RoMan