  • 11. Data: 2014-07-13 20:00:23
    Temat: Re: wieści z grajdoła
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-07-11, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    -staranowal-golfa-Zobacz-film.html

    > Pismaki, "wsciekly" - nie zauwazyl po prostu ... a moze chcial
    > wymusic, tylko nieumiejetnie.

    Na moje to po prostu się zagapił i nie sprawdził wszystkich lusterek
    dokładnie. Golf faktycznie praktycznie idealnie w martwym polu. Była
    szansa, że może w krawężnikowym zobaczy, chyba, że za daleko. Powinien w
    takiej sytuacji zmienic pas powolutku a nie na z gazem w podłodze. Wtedy
    gdyby nie widział to pewnie by zdążył usłyszeć ew. klakson ;)

    Ivekiem nie jeździłem to ciężko mi się wypowiedzieć na temat
    widoczności - z wyglądu i umiejscowienia lusterka nad przednią szybą
    wnioskuję, że szału nie ma. Nie wiem czemu wszyscy nie biorą przykładu z
    mercedesa - actrosy mają lusterka na długim wysięgniku na samym rogu i
    widać w przednim cały przód przed maską i jeszcze martwe pole od prawego
    słupka kryje. Do tego mała panorama boczna dopełnia pole i praktycznie
    nie ma żadnych martwych stref.

    Inne auta albo mają takie małe, które kiepsko kryje ten kawałek albo
    wręcz przednie na środku (w premiumkach) a do martwego pola jedynie małe
    boczne i krawężnikowe co daje dużo gorsze pole widzenia.

    Samym koniem faktycznie gwałtowie mozna ruszyc. Zwłaszcza jesli automat
    to tylko noga w podloge i samo jedzie. Trzeba się cieszyć, że kierowcy
    przytrafił się ten błąd przy tak małej prędkości.

    --
    WildS

  • 12. Data: 2014-07-13 23:05:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** WildS pisze tak:

    > Na moje to po prostu się zagapił i nie sprawdził wszystkich lusterek
    > dokładnie.

    Na moje to nie był żaden tirman tylko jakiś kurier w adidaskach.

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka

  • 13. Data: 2014-08-07 16:01:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    learning to fly

    http://olsztyn.wm.pl/214701,Bmw-wpadlo-do-ulicy-Obie
    gowej-Wczesniej-kontrolowala-go-policja.html

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 14. Data: 2014-09-08 21:32:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://olsztyn.wm.pl/218346,Malzenstwo-potracone-na-
    pasach-w-Olsztynie-Mezczyzna-zmarl.html

    http://olsztyn.wm.pl/218938,Potracenie-na-Warszawski
    ej-Skoda-uderzyla-w-pieszego.html

  • 15. Data: 2014-11-23 20:23:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://bartoszyce.wm.pl/231445,Pijany-18-latek-dacho
    wal-bmw-na-chodniku-Prawo-jazdy-mial-od-pieciu-miesi
    ecy.html

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach?

  • 16. Data: 2014-11-26 14:33:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    http://olsztyn.wm.pl/231972,18-latek-potracil-policj
    anta-drogowki-na-Dworcowej-w-Olsztynie.html
    http://olsztyn.wm.pl/231902,Tragiczny-wypadek-na-DK-
    16-Mercedes-zderzyl-sie-w-tirem-zginal-kierowca.html

  • 17. Data: 2014-11-26 14:45:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Wednesday, November 26, 2014, 2:33:39 PM, you wrote:

    > http://olsztyn.wm.pl/231972,18-latek-potracil-policj
    anta-drogowki-na-Dworcowej-w-Olsztynie.html

    Policjanta potrąciło urządzenie do pomiaru - 18-latek nawet nie
    dotknął policjanta.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2014-11-26 19:55:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello PiteR,
    anta-drogowki-na-Dworcowej-w-Olsztynie.html
    >Policjanta potrąciło urządzenie do pomiaru - 18-latek nawet nie
    >dotknął policjanta.

    A na przejsciu nie bylo pieszego, tylko mierniczy :-)

    J.

  • 19. Data: 2015-03-29 15:51:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    2 promile

    http://orneta.wm.pl/257586,Spowodowal-smiertelny-wyp
    adek-i-uciekl-Jego-pasazer-zginal-na-miejscu.html

    pękła opona?

    http://stawiguda.wm.pl/257354,Smiertelny-wypadek-na-
    DK-51-Dwie-osobowki-zderzyly-sie-z-ciezarowka-FILM.h
    tml

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 20. Data: 2015-05-31 18:04:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://nidzica.wm.pl/272946,Rozpedzone-BMW-wpadlo-do
    -rowu-Kierowca-zginal-na-miejscu.html

    http://goldap.wm.pl/273262,Pijany-kierowca-bmw-uderz
    ylo-w-drzewo-16-letnia-pasazerka-walczy-o-zycie.html

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.