  • 1. Data: 2010-08-25 08:40:20
    Temat: wierzyć producentom? wentylator 25cm
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    AAB Cooling - Super Silent Fan 25
    12V, 0,13A 800 rpm
    http://www.aabcooling.com/super_silent_fan_25.xml?b=
    L3NpbGVudC54bWw/X3BhZ2U9Mg==

    TACENS 25cm Aura PRO
    12V, 0.4 A 800rpm
    http://www.tacens.com/aura25.php

    czy możliwe by wentylatory o podobnej prędkości obrotowej
    miały 3x różnicę w poborze prądu?

  • 2. Data: 2010-08-25 13:16:53
    Temat: Re: wierzyć producentom? wentylator 25cm
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On śro, 25 sie 2010 10:40:20 in article news:<i52ktl$t1l$1@inews.gazeta.pl>
    zlotowinfo wrote:
> [...]
    > 12V, 0.4 A 800rpm
    > http://www.tacens.com/aura25.php
    >

    > czy możliwe by wentylatory o podobnej prędkości obrotowej

    Możliwe. Dziwię się nawet, że jest taka mała, bo różnica przepływów jest 8x.

  • 3. Data: 2010-08-25 14:28:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    ok rozumim że jeden parametr mi umknął ;P

  • 4. Data: 2010-08-25 15:24:41
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-08-25 16:28, zlotowinfo pisze:
    > ok rozumim że jeden parametr mi umknął ;P

    Co najciekawsze ten najważniejszy określający wydajność ;-)

  • 5. Data: 2010-08-25 17:22:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Co najciekawsze ten najważniejszy określający wydajność ;-)

    ej no ja elektryk a nie... sam nie wiem jaki to zawod

  • 6. Data: 2010-08-27 20:45:48
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ej no ja elektryk a nie... sam nie wiem jaki to zawod

    a ile koni ma silnik z pojemnosci 2 lytry?

  • 7. Data: 2010-08-27 22:06:06
    Od: akanid <a...@f...email>

    W dniu 2010-08-27 22:45, BETON pisze:

    > a ile koni ma silnik z pojemnosci 2 lytry?

    4x 0,5 L ?? :-D
    akanid