  • Data: 2016-04-28 17:33:47
    Temat: Re: wieczny przekaźnik
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.8260215858954140191@news.neostrada.pl
    > Plusem Waszych rezystorów było, że były opisane. Teraz nawet dużym
    > rezystorom nikomu nie chce się opisywać tylko malują te śmieszne paski.

    Powiem, że ja wolę paski, szybciej się czyta. Minusem cyferek bywało to, że
    potrafiły się krzywo druknąć i stawały się przyczyną nieraz znacznych
    pomyłek. Choć z kolorkami też różnie, bo niekiedy nie dało się rozróżnić,
    czy czerwony to, czy pomarańczowy, czy biuały, czy szary, czy nawet
    fioletowy. W każdym razie szybciej mi się czyta, bo jak oporek jest
    wlutowany do płytki akurat napisem z wartością do dołu, to bywa niemożliwe
    ustalić te wartość, bez zniszczenia, czy choćby wylutowania elementu, a
    kolory są dookoła i nie trzeba nic kręcić. Czyli oba sposoby mają swe zady i
    walety.

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu