  • Data: 2010-07-27 12:46:40
    Temat: Re: wieczne pytania obslugi na stacjach...
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odwrotnie to znaczy jak? Chciałeś tylko zapłacić za paliwo i zapłaciłeś
    > tylko za paliwo więc efekt jest zerowy a nie przeciwny.

    no właście, zależy od założeń jakie chce się osiągnąć, zakładając
    przywiązanie klienta do firmy to efekt jest odwrotny, zakładając zysk tak
    jak napisałeś efekt jest zerowy, ale zamiat wrócić na stację z przyjemnością
    wybiorę ją znów jeżeli będę musiał

    > Możesz co najwyżej w przyszłości wybrać inną stację ale widocznie takich
    > którzy uciekają do konkurencji z powodu tych pytań są śladowe ilości.

    bo nie mają wyjścia skoro _wszyscy_ zanudzają klientów,

    brat