  • Data: 2011-10-18 10:58:06
    Temat: Re: więc w końcu jaki prostownik?:)
    Od: "Motocyklista 250ccm" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > jaki prostownik macie w swoim garazu?
    taki
    http://fanlidla.pl/gazetka/2011.10.20.samochod/3164,
    Prostownik,ladowarka,akumulatora

    > interesuje mnie coś automatycznego, co naładuje akumulator np 60-70 ah,
    > i będzie sensownie zautomatyzowany.

    jest zautomatyzowany

    > co byście kupili?

    Warto mieć 2 - taki zautomatyzowany (procesorowy, impulsowy) i zwykły
    najprostszy. Bo jak akumulator jest padnięty do zera (np zostawisz na
    światłach) to żeby taki zautomatyzowany go ruszył, musi postać z 10 godzin
    dopóki zacznie go w ogóle ładować. Na takie sytuacje dobrze podłączyć
    zwykły transformatorowy diodowy, a potem już ładowac procesorowym