eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklewideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
    From: Arni <a...@N...spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i
    dlaczego.
    Date: Tue, 12 May 2009 08:48:40 +0200

    t...@g...com pisze:

    > to jest dobre :))
    > Ty masz tam jakas kule, z ktorej czytasz czy co innego ?

    ciekawe skad wszyscy przy jet jakosci filmu wiedza ze vento _nie_ ma
    włączonego kierunku? tam gówno widac szczegolnie ze w takim wozie to
    mogą swiecic anemicznie ale oko to zauwazy. Skąd wiadomo, że kiedy był
    zasłonięty jendak nie mrugnął ciezarówce chocby raz ze jednak bedzie
    przed niego wjezdzał?
    Wszyscy uzywaja tak kategorycznych stwierdzen ze to ja podejrzewam
    istnienie wielu szklanych kul. A moze w W-wie jest zakaz uzywania
    kierunkowskazow i mozna na 100% powiedziec ze zaden z pojazdow
    widocznych na filmie ich nie uzył? tak by było prosciej.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"