eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklewideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
  • Data: 2009-05-12 06:59:34
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Maj, 08:48, Arni <a...@N...spam> wrote:

    > ciekawe skad wszyscy przy jet jakosci filmu wiedza ze vento _nie_ ma
    > włączonego kierunku? tam gówno widac

    Fakt nie wiele widac, ale zalozenie jest ze nie ma..
    Nie zmieniaj k... zalozen ;)

    > Skąd wiadomo, że kiedy był
    > zasłonięty jendak nie mrugnął ciezarówce chocby raz ze jednak bedzie
    > przed niego wjezdzał?

    A na ch... mial jej mrugac ? - byl juz na tyle od niej daleko, ze mogl
    spokojnie o niej zapomniec.
    Włączony kierunkowskaz przydalby sie jedynie motocykliscie
    wynurzajacemu sie cichaczem zza ciezarowki.
    Z mojej szklanej kuli czytam, ze kierowca Vento nie widzial
    motocyklisty - pytanie brzmi:
    Czy to go usprawiedliwiało od nie używania migacza w trakcie manewru ?