  • 11. Data: 2012-12-17 20:10:48
    Temat: Re: widać co się zaczyna;]
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2012 12:55:28 +0100, onarjusz napisał(a):

    > http://allegro.pl/radarowy-laserowy-spowalniacz-pred
    kosci-antyradar-i2849556579.html
    > aukcja nie moja;] Ale jest już dobre ciśnienie że ludzie kupują to przez
    > allegro;]

    Z tego co pamiętam ktoś to urządzenie rozebrał i okazało się że nie ma w
    nim żadnych urządzeń nadawczo-odbiorczych, a jedynie gałka która zmienia
    cyferki na wyświetlaczu.

    Skonstuowanie takiego urządzenia które powoduje oszukanie radaru
    dopplerowskiego wydaje się technicznie bardzo skomplikowane (w przypadku
    Iskry nawet zahacza o niemożliwość).
    Jeżeli chodzi o laser podobnie.

    O ile wykrycie/zakłócenie jest stosunkowo proste, to modyfikacja odczytu to
    trochę kosmos.

  • 12. Data: 2012-12-17 20:23:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Skonstuowanie takiego urządzenia które powoduje oszukanie radaru
    >dopplerowskiego wydaje się technicznie bardzo skomplikowane (w

    Technicznie bardzo proste. Odebrac sygnal, zmieszac z sygnalem
    dobranym do predkosci wlasnej, wyslac z powrotem.
    No moze trzeba sie na tym mieszaniu skoncentrowac, co by tylko jedna
    wstege odeslac.

    Tylko ze na 30GHz nic nie jest takie proste ..

    J.

  • 13. Data: 2012-12-17 20:24:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "megrims" napisał
    >A czy można by zrobić/kupić takie urządzenie, żę stwiamy
    >niedaleko fotoradaru urządzenie/samochód - cokolwiek i każde
    >auto, które przejedzie ma zdjęcie powiedzmy 160 km/h?
    >Bez względu czy to rower, czy pieszy czy wóz konny?
    >Bo ja bym widział duże zastosowanie dla takiego czegoś.

    Wibrujacy reflektor radarowy, albo jak tu pokazywano - podrasowany
    wiatrak chlodnicy :-)

    J.

  • 14. Data: 2012-12-17 20:37:40
    Temat: Re: wida? co si? zaczyna;]
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-12-17 20:23, J.F pisze:
> [...]
    > wstege odeslac.
    >
    > Tylko ze na 30GHz nic nie jest takie proste ..

    Kto gra się zna - jak cukiernik na pączkach.

  • 15. Data: 2012-12-17 20:54:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello onarjusz,

    [...]

    > Kto gra się zna - jak cukiernik na pączkach.

    Raczej jak cukiernik na katastrofach lotniczych i interesach ze
    zrównoważonymi wspólnikami...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2012-12-17 21:00:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2012 20:23:16 +0100, J.F napisał(a):

> [...]
    > wstege odeslac.
    >
    > Tylko ze na 30GHz nic nie jest takie proste ..

    No kilka problemów jest - w ogóle to się tak uda bez efektów ubocznych
    mieszać czętotliwość rzędu dziesiątek GHz z czymś rzędu pojedyńczych kHz?
    I to jeszcze tak żeby nie wyemitować symetrycznie obu wstęg i żeby to
    stabilnie dudniło po stronie radaru?

    No i taka Iskra wygląda na trudną do ogłupienia w ten sposób, bo
    przeanalizuje widmo i i tak wybierze najszybszy prążek.

    No i radar radarem, a co z laserem?

  • 17. Data: 2012-12-17 21:09:44
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Z tego co pamiętam ktoś to urządzenie rozebrał i okazało się że nie
    > ma w nim żadnych urządzeń nadawczo-odbiorczych, a jedynie gałka która
    > zmienia cyferki na wyświetlaczu.

    _to_? Widać elektronikę przez obudowę (choć to może byc naklejka w środku
    wiem), jakieś ukaldy pod ekranem, w opisie PLD zamiast uP - tego przy tych
    zakresach czestotliwosci trzeba by sie spodziewac. Z drugiej strony sprzedajacy
    handluje glownie tandetnymi zapewne alkomatami i innymi chinskimi gadgetami :)

    Nie wiem czy faktycznie da sie taki sposob suszenia oszukac ale kto wie?
    Sprawdziłem i najszybsze FPGA są obecnie pedzone zegarem 1.5GHz, niezle. Tak
    czy siak z fizyki ani elektroniki orłem nie byłem. Filmik na YT pokazujacy to
    cudo jakis tam jest ale wiadomo jak to z tymi filmikami na necie bywa.

  • 18. Data: 2012-12-17 21:48:28
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-12-17 20:37, onarjusz pisze:
    kosci-antyradar-i2849556579.html

    > Kto gra się zna - jak cukiernik na pączkach.

    W polskich firmach w działach R&D pracuje średnio od 2 do 4% załogi.
    W Huawei na 100.000 pracujących jest 45.000 osób, które zajmują się
    wymyślaniem nowych rzeczy. To też LDE to całkowicie chiński wynalazek.
    Możę trzeba tym specom od Huawei zarzucić temat, to zaraz będzie tego
    na allegro dużo.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 19. Data: 2012-12-17 23:41:21
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > zakresach czestotliwosci trzeba by sie spodziewac. Z drugiej strony
    > sprzedajacy handluje glownie tandetnymi zapewne alkomatami i innymi

    Inside
    http://www.radardetector.net/forums/radar-jammers/74
    095-active-radar-jammer-blue-raider-post870028.html

    Tmek

  • 20. Data: 2012-12-18 00:12:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2012 23:41:21 +0100, Tmek napisał(a):

    > Inside

    Na http://antyradary.phi.pl pizsą że nie działa
    http://antyradary.phi.pl/forum/viewtopic.php?t=1624
    Na początku o jakimś poprzedniku, od którejś strony o tym blue rajderze.