    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wida? co si? zaczyna;]
    Date: Mon, 17 Dec 2012 21:48:28 +0100

    W dniu 2012-12-17 20:37, onarjusz pisze:
> [...]
    kosci-antyradar-i2849556579.html

    > Kto gra się zna - jak cukiernik na pączkach.

    W polskich firmach w działach R&D pracuje średnio od 2 do 4% załogi.
    W Huawei na 100.000 pracujących jest 45.000 osób, które zajmują się
    wymyślaniem nowych rzeczy. To też LDE to całkowicie chiński wynalazek.
    Możę trzeba tym specom od Huawei zarzucić temat, to zaraz będzie tego
    na allegro dużo.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....