  • 1. Data: 2013-09-28 21:07:37
    Temat: wiatraki do pc
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    może Ktoś tu wie jaki standard mają wyjścia impulsów obrotów w wiatrakch do
    PC? czy to jest jakiś otwarty kolektor czy nie? jak się do tego poprawnie
    dołączyć?

  • 2. Data: 2013-09-28 21:46:32
    Temat: Re: wiatraki do pc
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    Tu masz wszystko opisane: http://pl.wikipedia.org/wiki/Wiatrak

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2013-09-28 21:56:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Czarek napisał:

    > Tu masz wszystko opisane: http://pl.wikipedia.org/wiki/Wiatrak

    Ja bym wszystkim tutaj zgromadzonym przed podjęciem "dyskusji" z wyżej
    wymienionym radził przeczytanie tej literatury przedmiotu:

    http://www.empik.com/don-kichot-z-la-manczy-de-cerva
    ntes-miguel,340447,ksiazka-p

    Jarek

    --
    Tylko -- gdy pierwszy promień słońca
    Z nad horyzontu się wynurzał,

  • 4. Data: 2013-09-28 22:09:04
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    weźta może do europy, tu nikomu nie zaimponujecie...

  • 5. Data: 2013-10-01 17:58:26
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    nikt spoza PO tego nie wie?