  • 1. Data: 2015-08-06 22:59:08
    Temat: wentylki do felg stalowych
    Od: PiteR <e...@f...pl>

  • 2. Data: 2015-08-06 23:05:31
    Temat: Re: wentylki do felg stalowych
    Od: masti <g...@t...hell>

  • 3. Data: 2015-08-06 23:08:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

  • 4. Data: 2015-08-06 23:15:30
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2015-08-06 o 22:59, PiteR pisze:

    Zmień wulkanizatora.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90

  • 5. Data: 2015-08-06 23:50:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin "Kenickie" Mydlak pisze tak:

    > Zmień wulkanizatora.

    Nie ma sensu. Ten to najmniejszy złodziej :)

    Polazłem po opony. Dzień dobry po ile są opony x. Po 270zł
    Ale w waszym sklepie internetowym są po 220zł. A no tak ale to trzeba
    kupić przez internet i odbiór osobisty 15km lub transport +10zł.

    Acha to pierdolcie się. Kurier przywiezie mi pod próg po 218zł.
    Do widzenia.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2015-08-07 18:58:52
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-08-06 o 23:50, PiteR pisze:

    > Acha to pierdolcie się. Kurier przywiezie mi pod próg po 218zł.

    Jeszcze lepiej - zamówić dostawę prosto do warsztatu :)

    Pozdr,

    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm