  • 11. Data: 2013-06-27 18:23:56
    Temat: Re: wejscie liniowe a gramofon
    Od: "Tomek" <t...@o...eu>

    > Poza tym - znowu uwaga na kable, żeby nie były z byle jakiej miedzi
    > bo dźwięk będzie płaski i bez wyrazu!

    Czyli wszystko poniżej 100 zł/mb odpada. W granicach 300 zł/mb już nawet
    Herz zaczyna być przewodzony. Powyżej tej kwoty - Ohm a jeszcze wyżej
    Heaviside.

  • 12. Data: 2013-06-27 22:26:49
    Od: "ak" <a...@n...pl>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Od czegoś trzeba zacząć. Jak mu przestaną wystarczać tanie samoróbki,
    > może sobie kupić choćby to:
    >
    > http://www.stereophile.com/phonopreamps/boulder_ampl
    ifiers_1008_phono_preamplifier/index.html

    Gratuluje czytania ze zozumieniem...
    Autor watku pytal sie o proste rozwiazanie a ty proponujesz bezsensowne
    nieporeczne i niespolmiernie drogie.
    Jak sie ktos sie ciebie zapyta o opony do malego Fiata, to zaproponujesz
    wymiane silnika od np. Pontiaca Fiero GT? :-)

  • 13. Data: 2013-06-28 02:16:08
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2013-06-26 20:53 a...@p...pl napisał(a):

    > kolega potrzebuje podlaczyc gramofon z wkladka dynamiczna do sprzetu,
    > gdzie nie ma specjalnego wejscia gramofonowego. Widzialem w sklepie z
    > czesciami elektronicznymi przedwzmacniacz - super hiper deluxe - tylko
    > cena byla super hiper deluxe.

    W sensownej cenie około 100 zł da się już kupić przedwzmacniacz może nie
    high end ale całkiem przyzwoicie grający. Szukaj firmy Monacor, model
    SPR-6 (wiele sklepów internetowych ma go w ofercie). Tu jest krótki test:
    http://www.highfidelity.pl/artykuly/0512/monacor.htm

    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 14. Data: 2013-06-28 10:37:42
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@g...6c7o8m> napisał w wiadomości

> [...]
    ale całkiem przyzwoicie grający. Szukaj firmy
    > Monacor, model SPR-6 (wiele sklepów internetowych ma go w ofercie). Tu jest krótki

    Za 113 zł taki banalny układzik? Od razu nasunęły mi się na myśl sprzęty typu
    Panascanic, International
    czy Pionier sprzedawane na targowiskach w pierwszej połowie lat 90-tych. Z zewnątrz
    bajeranckie,
    a w środku wiatr hula wsród garstki elektroniki. Przewody nawet nie ekranowane.
    I to zachwycanie się gościa przedwzmacniaczem. Już lepiej zrobić samemu i
    zaoszczędzić z 50 zł.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 15. Data: 2013-06-29 00:33:17
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2013-06-28 10:37 Marek napisał(a):

    > Za 113 zł taki banalny układzik? Od razu nasunęły mi się na myśl
    > sprzęty typu Panascanic, International
    > czy Pionier sprzedawane na targowiskach w pierwszej połowie lat 90-tych.

    No nieee, zupełnie nieporównywalne. Monacor to producent szeroko pojętej
    elektroniki audio i oświetlenia, głównie do zastosowań
    estradowych/scenicznych :
    http://www.monacor.de/en/products/stage-equipment-an
    d-dj-equipment/

    Ten przedwzmacniacz to tylko mały wycinek całkiem porządnej oferty.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 16. Data: 2013-06-29 01:03:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ak" <a...@n...pl> wrote in message
    > Gratuluje czytania ze zozumieniem...

    Po prostu nie zakumałeś czaczy.

  • 17. Data: 2013-06-29 07:19:56
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-06-26 20:53, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > gdzie nie ma specjalnego wejscia gramofonowego. Widzialem w sklepie z
    > czesciami elektronicznymi przedwzmacniacz - super hiper deluxe - tylko
    > cena byla super hiper deluxe.
    >
    > Czy ktos widzial moze taki przedwzmacniacz gdzies na polkach
    > sklepowych (tego typu sklepow) lub moze ma taki do sprzedania lub moze
    > jest jakis KIT do kupienia/polutowania? Bylbym wdzieczny za wszelkie
    > sugestie i kierunki poszukiwan. Moze ma ktos moze sam schemat takiego
    > przedzwmaczniacza, to moze jakis inny kolega by mi(koledze) polutowal?

    http://allegro.pl/j-071-przedwzmacniacz-do-gramofonu
    -riaa-i3313722266.html

    Włodek

  • 18. Data: 2013-07-04 02:34:16
    Od: "ak" <a...@n...pl>

    Pszemol wrote:
    > "ak" <a...@n...pl> wrote in message
    >
    > Po prostu nie zakumałeś czaczy.

    Najwyrazniej :-)

  • 19. Data: 2013-07-05 08:44:55
    Od: Doman <b...@g...ru>

    > wiesz, Twoje pytanie bylo niegodne moderatów europejskich,
    > a za chwile zbanuja Cie w Internecie... a moze i w PO.

    Mógłbyś rozwinąć wątek Europy i PO?