  • Data: 2013-11-23 23:13:35
    Temat: Re: wczoraj w PR3
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-23 17:22, k...@g...com pisze:
    > Niby mnie o co chodzi? O nic, mama tłumaczyła żebym nie kłócił się z
    > idiotami bo zawsze wygrają bo są w większości. Napisałem że dobrze
    > że wygrał, a on się z tym nie zgadza. Ja bym użył prostszej drogi.
    > Ale on Polak z dziada pradziada. Jak się przy czymś nie napierdoli to
    > myśli że nic nie zrobił. Chuj mu w dupe i kamieni kupe.

    Tobie to chyba gul pracuje i to zajebiście.
    Drogę do finału to on zna i wybiera ją taką jaką uznaje za stosowną i
    adekwatna do zaistniałych okoliczności. Każda droga jest dobra by
    prowadziła do zamierzonego celu. Z resztą na swoim przykładzie powiem
    Ci, że nie mam często do czynienia z wymiarem sprawiedliwości (cokolwiek
    to znaczy), ale gdy kilka lat temu wjechałem w dupę tajniakom i wezwałem
    drogówkę i nie przyjąłem mandatu i sprawę w sądzie wygrałem, stwierdzam
    że i policjanci i sędziowie to.... to nieogarnięci ludzie delikatnie
    mówiąc i ciężko dokładnie zaplanować linie obrony.

    Jest też taka wersja do gdybania rodem - Komuniści potrzebowali takiego
    Wałęsę i
    jego potem grubą kreskę ;)

    Policja potrzebuje takiego Motylińskiego. (może on sam o tym nie wie :) )
    Sami policjanci nie mogą narzekać na sprzęt na którym pracują.
    Oczywiście ogólnie wiadomo w resorcie o co chodzi, ale morda w kubeł i
    wyniki na fajrant muszą być.
    Ludzie przy kontroli trafiają się różni. Jedni przyjmują mandat z pokora
    nie wnikając, inni trafiają się myślący i podważają wskazania i nie
    przyjmują mandatów. Jak taki gliniarz jeden z drugim zacznie się skarżyć
    przełożonym z zaistniałych i nagminnych sytuacji odmowy przyjęcia
    mandatu, a co idzie w parze brakiem wyników, to mają przesrane, nie
    mówiąc przejebane.
    Dopiero wyroki sądów (tu Motyliński i jemu podobni) mogą dotrzeć do
    władnych, że jest problem i to bardzo poważny.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm