  • 71. Data: 2010-05-08 09:52:57
    Temat: Re: wciaz drogie smsy
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-05-08 09:39, J.F. wrote:

    > Szczegolnie ze MTR za sms chyba nie ma , przynajmniej u nas w W3.5 ?

    Jest, absurdalnie wysokie - bodajże 40 gr., a 90 gr za MMS/100 kB

  • 72. Data: 2010-05-08 10:27:06
    Temat: Re: Smsy w Play Fresh nie za darmo tylko za 30zł miesięcznie
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 08.05.2010 Piotr M <x...@x...xx> napisał/a:

    > Tym tokiem myślenia to nie trzeba zapuszczać się w promocje :)
    > Gdy doładujemy za 100zł u jakiegokolwiek operatora i wykonamy jedną
    > rozmowę minutową to będzie kosztować 100zł/min. Czyli też oszustwo że nie
    > np 29gr/min. Czyli tak samo jak oszukują ze darmowe smsy się dostaje.

    No a jak to inaczej liczyć? Nie ma sms-ów za darmo gdy mi z portfela ubywa
    30zł, no trudno, one są jakoś w te 30zł wliczone.

    SMS po 1gr? ale w pakiecie 1000 za 10zł, zgoda 1gr pod warunkiem że wyślesz
    _dokładnie_ ich 1000, każdy mniej znaczy droższy sms, a każdy więcej już
    wiadomo nie wchodzi w pakiet, ale reklama: po 1 gr chociaż byś w skrajnym
    przypadku wysłał 1 sztukę to ona kosztuje 10zł. Wiec reklama równie
    prawdę mówiłaby głosząc: u nas 1 sms za 10zł.

    Ja rozumiem że ktoś chce siebie oszukać że dostał coś za "darmo" ale ciężko
    jak to się mówi nawet w morde dostać za darmo.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 73. Data: 2010-05-08 10:30:13
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx>

    > w PL mamy rynek operatorow. To oni dyktuja warunki a abonent/uzytkownik
    > jest
    > taki malutki i musi doplacac za "prestiz" posiadania abonamentu, za to,
    > ze
    > sie mu ksasa nie wyczerpie w trakcie, itp.

    To się nie odniosę bo każdy wie za co płaci a jakie ma profity za to że ma
    abonament (umowę terminową).

    > w N jest - widocznie - rynek abonenta i to operator premiuje tanszymi
    > uslugami tych, na ktorych ma pewny, dluggokresowy zysk zapewniony
    > podpisanymi umowami.

    Uważasz że w PL operatorzy za mało premiują klientów co podpisują umowy
    terminowe? Podkreślę. Jeżeli tak to skorzystaj z prepaid.
    --
    Co ma jedno z drugim ?! Prepaid jest tylko sposobem płatności z góry zamiast
    abonamentowego z dołu. Umowa terminowa jest zobowiązaniem utrzymywania

  • 74. Data: 2010-05-08 10:40:18
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-05-2010 o 12:27:06 Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> napisał(a):

    > No a jak to inaczej liczyć? Nie ma sms-ów za darmo gdy mi z portfela
    > ubywa
    > 30zł, no trudno, one są jakoś w te 30zł wliczone.

    Ale to absurdalny argument. Te absurdalne myślenie już ukazałem. To może
    inny przykład. Aby korzystać z tych smsów wcale nie wystarczy doładować za
    30zł, musisz się jeszcze najeść, bo bez jedzenia żyć się nie da, także do
    tych 30zł musisz dodać jeszcze koszta posiłków, itd itd.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 75. Data: 2010-05-08 10:40:46
    Od: "gruper" <g...@g...pl>

    > Użytkownik "gruper" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz - ja jak mam gdzies zadzwonic to wlasnie wybieram numery Playa -
    > bo do innych trzeba placic a Playa mam za akurat za darmo.

    A do Ciebie ktoś dzwoni na dłużej niż 5 sekund, by przekazać-oddzwoń do
    mnie? Bo ja nie mam zamiaru się tak bawić.

  • 76. Data: 2010-05-08 10:42:00
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 8-05-10 10:11, Sergiusz Rozanski pisze:

    > I o to chodzi, nie chce mi się kupować zdrapek

    Mi też nie, a mam prepaida i regularnie ładuje konto :-P Co wiecej ja
    ostatni raz zdrapkę miałem w ręku jakieś 3 lata temu.

    > i patrzeć czy mi się konto
    > kończy czy nie i czy dziś czy jutro mam załadować,

    To kwestia wygody.

    > po za tym fv VAT to
    > też spore oszczędności dla tych co liczą po netto bo mają co miesiąc
    > obrót do przodu - wiem to wina księgowego ;)

    Jedno kliknięcie więcej na stronie banku i FV przychodzi faktura pocztą.
    Faktycznie problem :-P

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 77. Data: 2010-05-08 10:43:23
    Od: "gruper" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hrvagm$p3f$2@news.onet.pl...

    > To chyba najgłupszy argument za tym, aby nie przechodzić do play.

    Nie, to najrozsądniejszy argument. Nie wiem dlaczego tak jest i nic mnie
    to nie obchodzi, póki nic z tym nie zrobią, a wiem że stan ten trwać ma
    do 2014 roku, ta sieć dla mnie nie istnieje. To tak jakbym dzwoniąc na
    stacjonarkę zastanawiał się czy to numer Netii, bo do nich też mogłoby
    być np drożej. A Plej wcale nie ma tak wielu użytkowników, tylko tacy
    szczekacze jak Ty i SDD robią im reklamę :)

  • 78. Data: 2010-05-08 10:49:09
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 8-05-10 10:18, J.F. pisze:

    > A tak nawiasem mowiac to Idea znaczaco obnizyla ceny jeszcze przed
    > Heyah, tylko juz nie pamietam czemu ta jej oferta nie byla jednak
    > ciekawa.

    Ciekawa była, OIDP 0,80zł w sieci, 1zł poza sieć, ale:
    - ta sama marka = Idea
    - taktowanie minutowe
    - zupełny brak reklamy
    Zatem mało kto ją zauważył.
    BTW Idea ZTS to też był dobry kroczek, ale jeszcze nieśmiały.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 79. Data: 2010-05-08 10:51:27
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 08.05.2010 niusy.pl <f...@o...pl.invalid> napisał/a:

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx>

    > To się nie odniosę bo każdy wie za co płaci a jakie ma profity za to że ma
    > abonament (umowę terminową).

    - nie skończy mi się kasa w połowie rozmowy
    - nie muszę pilnować terminów doładowań/zdrapek/zasileń
    - mam 1 fakturę na całą firmę, a nie naście x ilość doładowań/mc
    - mam bardzo tanio w obrębie konta
    - mam nowoczesne słuchawki nowe na gwarancji za niską opłatą, rozłożoną na
    raty bez kwitów
    - nie muszę się nigdzie ruszać, sprawy załatwiam z 1 gościem co wjedzie do
    mnie do firmy
    - tandem
    - nielimitowany (ilościowo) internet na 1 koncie (blueconect ryczałt) do
    użycia w komórce i laptopie (transfer 3g mam na 2.5GB nie do zjedzenia)
    - dodatkowy numer w strefie domowej (w sumie pół miasta w Kaliszu)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 80. Data: 2010-05-08 10:53:18
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 08.05.2010 Piotr M <x...@x...xx> napisał/a:

    > Ale to absurdalny argument. Te absurdalne myślenie już ukazałem. To może

    Nie bądź śmieszny, najeść się możesz gdzie indziej, te smsy dostajesz wliczone
    w te 30zł.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".