  • Data: 2010-05-06 22:49:32
    Temat: Re: wciaz drogie smsy
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:op.vca047xm13q3bq@piotr-asus...
    Dnia 06-05-2010 o 23:49:59 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    >I to jest nienormalne.
    >Aby utrzymać tych klientów co w każdej chwili mogą wyrzucić kartę do
    >kosza, trzeba właśnie premiować. I to jest logiczne i normalne.
    >W czym masz jeszcze niejasność?

    Otoz to jest strategia na krotka mete - tak krotka, jak krotko trwa cykl
    abonamentowy (12-24, czasem 36 miesiecy).
    Swiadomy klient poczuje sie "wycyckany" i nie wroci do abonamentu.
    Operatorzy zamiast zabiegac o to, by klient po skonczonej umowie
    abonamentowej przedluzyl ja ni eorbia tego, podchodzac do sprawy na zasadzie
    "dales sie frajerze nabrac, to plac teraz do konca umowy".

    Co jednak najsmieszniejsze, ci dojeni frajerzy z reguly i tak przedluzaja
    umowy, bo sa przekonani, ze maja prestiz, ze "doradca" naprawde dba o ich
    interes (dokladnie tak samo, jak doradcy finansowi dbali o menedzerow
    polskich firm wciskajac im zerokosztowe opcje walutowe). Ze nie musza
    kombinowac i pilnowac pakietow - jeszcz eby mogli zapomniec i placic 29 gr
    zamiast 5 gr - to wola placic po 49 groszy do wszystkich bezstresowo. I tak
    dalej, i tak dalej i tak dalej.
    Polscy uzytkownicy nie sa swiadomi swojej sily przetargowej wobec abonenta,
    nie wiedza, ze mozna glosowac nogami. Poddaja sie i daja sie doic.

    >Powtarzam, jak Ci nie pasuje podpisanie umowy terminowej to jej nie
    >podpisu. Czy to jest tak trudne do zrozumienia? Można podyskutować na
    >temat warunków takich umów. Ale bzdurą jest dyskusja na temat porównania
    >"gratyfikacji" postpaidówców z prepaidowcami. Wybierz co jest dla Ciebie
    >korzystniejsze i to wszystko.

    No tak, tyle, ze smiem twierdzic, iz *ja* nie jestem typowym polskim
    uzytkownikiem telefonii komorkowej.

    Pozdrawiam
    SDD