  • Data: 2009-04-27 17:21:39
    Temat: Re: warzywa?
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Heniekxl" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gt2ro0$q8h$1@inews.gazeta.pl...

    > Easy - zastanów się czy bronisz właściwej strony. Od jakichś 2-3 lat
    > motocykliści są w zaniku. Zamiast tego mamy tysiące bartkównagsxfach.
    > Efekty widać i będzie widać coraz częściej, a wszystko przez to, że motóry
    > staniały a gównażeria dostaje coraz więcej kieszonkowego.

    bronie tych wszystkich którzy do jazdy uzywaja oprócz manetek czy pedałów
    jeszcze mózgu.
    ale szczerze mówiac znudziło mi sie juz dyskutowanie na poziomie mojej 4
    letniej córki... argumenty które przedstawia druga strona a co gorsze sposób
    w jaki to robi przyprawia mnie o mdłosci.

    juz mi sie po prostu nie chce... lepiej sobie pojezdze. po swojemu

    --
    Easy
    Zielona Dziura