  • 1. Data: 2010-05-26 19:58:27
    Temat: warszawa ursynow internet mobilny gdzie?
    Od: PP <n...@n...pl>

    Po moich doswiadczeniach z play na warszawskim ursynowie (rejon metra
    stoklosy) (swoja droga mocno odradzam play w tym rejonie, tragiczna
    predkosc), zastanawiam sie w jakiej innej sieci wziasc internet mobilny
    (niestety musi byc mobilny i to raczej nie jest do dyskusji) - w gre
    wchodzi raczej plus albo era. Jakos orange nie kojarzy mi sie z dobra
    siecia, choc przyznaje nie probowalem.

    Stad pytanie, czy ktos moze w tym rejonie korzysta z plusa albo ery,
    albo moze nawet porownywal obie sieci? Jakie wrazenia, szczegolnie
    chodzi o predkosc?

    Myslalem o wersji 4 gb. Plus wychodzi mi jednak wyraznie taniej (przy
    zalozeniu, ze mam wlasny modem) niz Era, ale te kilkanascie zlotych
    miesiecznie to nie takie znow pieniadze, a wolalbym jednak sprawne
    dzialanie.

    Stad pytanie do mieszkancow Ursynowa - co polecacie?

  • 2. Data: 2010-05-26 20:07:28
    Temat: Re: warszawa ursynow internet mobilny gdzie?
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    Kup prepaidy i sam sobie przetestuj.

  • 3. Data: 2010-05-26 20:13:31
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 26 maja 2010 21:58, PP pisze:

    > Stad pytanie do mieszkancow Ursynowa - co polecacie?

    Myślę, że szybciej dowiesz się tutaj:
    pl.regionalne.warszawa

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-05-26 20:17:09
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-05-26 21:58, PP wrote:

    > Stad pytanie, czy ktos moze w tym rejonie korzysta z plusa albo ery,
    > albo moze nawet porownywal obie sieci? Jakie wrazenia, szczegolnie
    > chodzi o predkosc?

    Masz modem? Kup sobie starter każdej z sieci - parę złotych, ustaw
    odpowiednią taryfę i sam spróbuj, szczególnie w godzinac wieczornych
    (największe obciążenie sieci w blokowiskach). Tu odległość
    kilkudziesięciu metrów czy okno na inną stronę świata może robić różnicę.

  • 5. Data: 2010-05-27 05:50:40
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Wejdz na stronke http://mapa.btsearch.pl/ i zobacz ktory OP ma naajwiecej
    stacji w rejonie Twoich ulic. :)

  • 6. Data: 2010-05-27 22:07:00
    Od: PP <n...@n...pl>

    On 2010-05-27 07:50, Baluu wrote:
    > Wejdz na stronke http://mapa.btsearch.pl/ i zobacz ktory OP ma
    > naajwiecej stacji w rejonie Twoich ulic. :)

    wynika z tego, ze mam wybor miedzy plusem i era (szczegolnie jesli pod
    uwage wezme nadajniki umts): 3 era, 3 plus (choc 1 troche dalej), 1
    play, 1 orange (z czego umts: 2 era, 2 plus (choc 1 troche dalej), 1
    play, 1 orange)

    tylko jeszcze pytanie, jak mocno obciazona jest siec? bo nadajnik play
    mam po sasiedzku, moze gora 100 metrow i rzeczywiscie zasieg na maksa,
    ale szybkosc transferu tragiczna

    zastanawiam sie, czy ktos moze testowal plusa i ere na ursynowie?
    teoretycznie zawsze moge kupic dwa startery, ale to jednak wyrzucona
    kasa na nic (niby kolo 50 zl tylko, ale za to mozna juz miec miesieczny
    abonament)

  • 7. Data: 2010-05-30 08:55:12
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Stad pytanie do mieszkancow Ursynowa - co polecacie?

    Orange i GaduAir (czyli infrastruktura Plusa) chodzą bardzo dobrze
    (koniec ul. ZWM). Innych nie sprawdzałem.

    Piotr