  • 21. Data: 2010-04-21 21:24:18
    Temat: Re: walory użytkowe letniego płynu do spryskiwaczy szyby
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 21 Kwi, 15:54, Olek <a...@d...pl> wrote:
    > Lepiej już kupić wodę demineralizowaną w jakimś tesco za 10 zł 5 L
    > baniak i wtedy rozcieńczać z ajaxem :)

    Chyba dawno w Tesco nie byłeś ;-)

    5-litrowy baniak wody demineralizowanej to wydatek rzędu 4 PLN.
    Zainwestowałem w koncentrat, mieszam go z teskową wodą i mam gotowy
    płyn. Aczkolwiek ostatnio widziałem obok na półce podobne baniaki z
    gotowym letnim płynem.. o złotówkę tańsze ;-)

    --
    Gom

  • 22. Data: 2010-04-21 21:26:17
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-21 21:24, Gom wrote:

> [...]
    > płyn. Aczkolwiek ostatnio widziałem obok na półce podobne baniaki z
    > gotowym letnim płynem.. o złotówkę tańsze ;-)

    no strzeliłem w zasadzie... a więc jeszcze bardziej opłacalne niż
    wymiana zakamienionych części :)

  • 23. Data: 2010-04-22 10:43:11
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl> wrote in message

    > Nie zrozumieliśmy się.
    >
    > Z nawiewami nie ma problemu, woda z płynem do naczyń myje, a woda z
    > koncentratem myje i dodatkowo przyjemnie pachnie, ot co! :)

    A chyba, ze tak. Ewentualnie moge sie za choinka na lusterko rozejrzec. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 24. Data: 2010-04-22 11:41:09
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >moze jakis dodatek komarowy.

    to, to raczej tylko na piknik za miasto w celu odstraszania komarów :)))
    Ciekawe kiedy na etyketkach zaczną wymieniać inne robactfo?;)

    grzech
    nyska

  • 25. Data: 2010-04-22 21:05:28
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

    > kamień z takiej wody osadza się wszędzie podczas parowania i narastając
    > zapycha co się da :)

    To wszystko zależy jaką kto ma wode.
    U mnie w kranie to praktycznie deszczówka. Więc nie widze powodu zeby jej
    nie stosować.
    Zwłaszcza, jak pod ręką nie mam nic innego.

    Ale jak ktoś ma wodę np. ze studni głębinowej to rzeczywiście nie ma co
    szaleć i oszczędzać ;)

    pitpull

  • 26. Data: 2010-04-23 04:37:02
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 21 Kwi, 14:19, Olek <a...@d...pl> wrote:

    Zajrzalem, czysciutko.

    Moze dlatego, ze u mnie woda, jak ze studni - mieciutka niczym
    kaczuszka.

    Jak to juz ktos ponizej napisal, mozliwe, ze u Ciebie jest woda, jak
    np. w Opolu, twarda. W takim przypadku faktycznie warto tych pare
    zlotych odzalowac.

    BTW - obrazliwe teksty zachowaj dla siebie, gdyz swiadcza tylko o
    tobie.

    pozdr
    Adam

  • 27. Data: 2010-04-23 10:42:47
    Od: Yakhub <j...@g...com>

    On 21 Kwi, 13:53, paranoix <p...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > zastanawiam się nad rozpiętością w cenach płynów do spryskiwaczy. W
    > hipermarkecie mozna kupić 5 l za 5 zł, podczas gdy ta sama pojemność na
    > stacji benzynowej może kosztować już 20 zł. O ile w przypadku płynów
    > zimowych róznica jest zapewne w faktycznej temperaturze zamarzania, to
    > jaka jest różnica przy płynach letnich?
    >
    > A jeśli jest różnica, to czy rekompensuje ona 4x wyższą cenę?

    Jest jedna różnica, która rekompensuje nawet 10x wyższą cenę - płyn ze
    stacji benzynowej kupisz w środku nocy, w połowie długiej trasy, gdy
    właśnie Ci się skończył stary, a przed chwilą padało i spod kół leci
    Ci na szybę błoto.

    W innej sytuacji - różnicy nie ma.

    --
    Yakhub