eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniawalka o usługę powszechną c.d.Re: walka o usługę powszechną c.d.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.d
    e!t-online.de!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
    l!not-for-mail
    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: walka o usługę powszechną c.d.
    Date: Thu, 30 Jul 2009 11:32:13 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 44
    Message-ID: <h4rpeq$ohi$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <h4pfi2$ddt$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <5...@4...com>
    <h4rf3f$ru2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: eir144.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1248946458 25138 83.21.133.144 (30 Jul 2009
    09:34:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Jul 2009 09:34:18 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:228714
    [ ukryj nagłówki ]


    > Jak mnie rozłączy to znaczy że już grasuje.....:P
    > vari

    No i rozłączyło.
    Potem dzwoni telefon.
    - Jestem na przełącalni. Na pana porcie uzyskałem 54 kb/s.
    - To zapraszam do siebie.
    - Ale po drodze sprawdzę w szafie kablowej 4km bliżej pana.

    Przyjechał był Toyotą Yaris monterek z własnym (slużbowym) laptopem.
    Odłączyliśmy wszystko z gniazda telefonicznego (jednego - mam bardzo prostą
    instalację) i włączyl się laptopem.
    W międzyczasie pytam ile było w szafie.
    - 50 kb/s
    Czekamy, czekamy, modem bzyczy i bzyczy.
    W końcu wyskoczyło okienko.
    Czytamy: 28,8 kb/s

    - No i widzi pan.
    - No widzę. Muszę w związku z tym zadzwonić do kierownika.

    Dzwoni...
    - Panie kierowniku, ja w związku z tą reklamacją z Kołczewa. Na PG mam
    54kb/s, na szafie tak gdzieś w 1/3 odległości mam 50 kb/s a u abonanta mam
    28,8 kb/s.... Tak, bo widzi pan, tu jest prawie osiem kilometrów a poza tym
    są różne przekroje żył po drodze... Tak, dobrze. Tak.... Linia jest za
    długa.

    Linia jest za długa. Proste jak linia....
    Tylko czy się wydłużyła od gorąca czy metal płynie bo ja miałem kiedyś 48
    kb/s a teraz maksymalny pomiar to 30 kb/s.
    Norma to 46 kb/s dla 80% połączeń.
    U mnie żaden procent NIE SPEŁNIA normy. Zawsze jest poniżej i to grubo.
    No trudno.
    Pan monter powiedział mi też, że "kabel już siada" i lepiej nie będzie.
    No to ja tylko czekam kiedy tu ADSLe przestaną działać.
    Bąknąłem coś niesmiało o postawieniu ONU w Domysłowie, ale zaraz mnie pan
    monter przywołał do porządku, że "dla TYLU abonentów to oni nic nie zrobią".
    I ma rację.
    A ja mam linię, która nie spełnia warunków usługi powszechnej.
    vari


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: