  • Data: 2010-02-05 10:20:33
    Temat: Re: walidacja HTML5 w przeglądarce
    Od: Peter May <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-04 23:03, porneL pisze:
> [...]
    HTML5_use.3F

    > No chyba wie, skoro woli HTML5 od pseudo-XHTML.

    Ale sama deklaracja <!DOCTYPE html> nie włączy trybu XML-owego. Nadal
    będzie kod traktowany jak "zupa tagów" i potrzebna będzie negocjacja
    nagłówków:

    http://www.molly.com/2009/07/14/html5-xhtml5-mime-is
    -the-answer/

    Właściwie to nawet może nie być deklaracji <!DOCTYPE html>. Ona i tak
    służy tylko do włączenia trybu standard dla HTML-a:
    http://www.w3.org/TR/html5-diff/#doctype

    --
    Peter