  • 1. Data: 2012-10-24 16:11:14
    Temat: wał korbowy GS1000
    Od: "Andrzej Salamon" <a...@o...pl>

    Witam serdecznie

    Poszukuję warsztatu który zrobi kpl regenerację wału w GS-ie.
    Wiem że pewnie taniej będzie poszukać całego zdrowego silnika ale może ma
    ktoś
    doświadczenie z tego typu konstrukcjami ( wał w całości łożyskowany jak w
    dwusuwie ) lub
    poleci godny warsztat któremu można by zlecić regenerację.

    Pozdrawiam

    Andrzej
    GS1000G
    GS1000GL
    EXC 300

  • 2. Data: 2012-10-24 17:39:00
    Temat: Re: wał korbowy GS1000
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-24 16:11, Andrzej Salamon pisze:
> [...]
    > w dwusuwie ) lub
    > poleci godny warsztat któremu można by zlecić regenerację.

    Nie chce Cie martwic ale stare GS/GSX mialy spawane waly i malo kto w
    Polsce umie takie robic. O ile w ogole ktokolwiek potrafi.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-10-24 17:41:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-24 17:39, Kuczu pisze:

    > Nie chce Cie martwic ale stare GS/GSX mialy spawane waly i malo kto w
    > Polsce umie takie robic. O ile w ogole ktokolwiek potrafi.

    A na pewno tak bedzie taniej:

    http://www.ebay.de/itm/Suzuki-GS1000-78-Kurbelwelle-
    crankshaft-/250618021358?pt=Motorrad_Kraftradteile&h
    ash=item3a59ff85ee

    http://www.ebay.de/itm/Suzuki-GS-1000-Motor-/1307886
    44814?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item1e739c57ce

  • 4. Data: 2012-10-24 21:44:37
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie chce Cie martwic ale stare GS/GSX mialy spawane waly i malo kto w
    > Polsce umie takie robic. O ile w ogole ktokolwiek potrafi.

    ale z ciekawości, jak na łożyskach to co było spawane

  • 5. Data: 2012-10-24 22:02:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-24 21:44, maverik pisze:

    > ale z ciekawości, jak na łożyskach to co było spawane

    sorry, mea culpa. Da sie rozbic wal w GS1000. Nie wiem jednak kto go po
    regeneracji bedzie potrafil wyprostowac i wywazyc.

  • 6. Data: 2012-10-25 08:17:26
    Od: "Andrzej Salamon" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup

> [...]
    ash=item3a59ff85ee

    > http://www.ebay.de/itm/Suzuki-GS-1000-Motor-/1307886
    44814?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item1e739c57ce

    Tak jak pisałem wiem że tak będzie taniej, tylko że zakup w ciemno jest
    obarczony dużym ryzykiem.
    Wprawdzie z trzech GS-ów które posiadam tylko jeden okazał się zakupem z
    padniętym dołem silnika,
    ale może limit szczęścia już się skończył.
    Wiem że robią takie regeneracje warsztaty które specjalizowały sie w
    trabantach, warburgach.
    W każdym razie dzięki za utwierdzenie mnie że te wały są generalnie
    jednorazowe.

    Andrzej
    GS1000G
    GS1000GL
    EXC 300

  • 7. Data: 2012-10-25 08:31:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-25 08:17, Andrzej Salamon pisze:

    > Tak jak pisałem wiem że tak będzie taniej, tylko że zakup w ciemno jest
    > obarczony dużym ryzykiem.

    Nie wiem co trzeba zrobic z GS1000 zeby zabic w nim wal korbowy. One
    wytrzymuja przebiegi rzedu 200 kkm. Kupno walu lub silnika z przebiegiem
    (prawdziwym) ok 50 kkm jest raczej obarczone malym ryzykiem.

    BTW. Na amerykanskim ebayu takie zdrowe waly kosztuja 150-200$

    > Wiem że robią takie regeneracje warsztaty które specjalizowały sie w
    > trabantach, warburgach.

    Nie wiem czy ogarna tak duzy i ciezki wal.

    > W każdym razie dzięki za utwierdzenie mnie że te wały są generalnie
    > jednorazowe.

    Nie sa jednorazowe

  • 8. Data: 2012-10-26 00:21:37
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "Andrzej Salamon" <a...@o...pl> wrote:

    >Tak jak pisałem wiem że tak będzie taniej, tylko że zakup w ciemno jest
    >obarczony dużym ryzykiem.

    Obawiam sie, ze i tak niepomiernie mniejszym, niz zalozenie walu
    "regenerowanego" w Polszcze.

    >Wiem że robią takie regeneracje warsztaty które specjalizowały sie w
    >trabantach, warburgach.

    Te warsztaty robily regeneracje z duza szansa na powodzenie dotad,
    dokad byly oryginalne zestawy naprawcze. Potem... nie chcesz wiedziec
    co potrafi wymyslic polski rzemieslnik, ktory jest pewien, ze potrafi.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 9. Data: 2012-10-26 10:34:17
    Od: Michal Demczuk <m...@i...pl>

    W dniu środa, 24 października 2012 16:20:06 UTC+2 użytkownik Andrzej Salamon napisał:
> [...]
    lub poleci godny warsztat któremu można by zlecić regenerację.

    Łomianki-Dąbrowa ul. Kwiatowa 3/5 tel 22 751 37 39
    Wczoraj u niech byłem, powiedzieli ze robią wszytkie wały (4ki na tocznych chodza w
    silnikach zaburtowych i skuterach wodnych i śnieżnych wiec znaja temat) ale puki nie
    zobacza wału to nie powiedzą czy sie podejmą.

    --
    Pozdr..

    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl