  • 11. Data: 2016-11-07 18:32:40
    Temat: Re: wahacze - delphi czy trw
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-07 o 16:27, PiteR pisze:

    > i to i to. Nie znasz takiej marki SWAG?

    Swag nie jest producentem a tylko pakowaczem.
    Nieraz mozna znaleźć w środku TRW, Febi, Lemfordera...
    Tak więc bierz swaga przy odrobinie szczęścia możesz być nieźle do przodu.
    Delphi niewiele odbiega od maxgeara, harta, rts-a itd.

    Lewis

  • 12. Data: 2016-11-07 19:25:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-11-07 o 16:18, sirapacz pisze:

    > we fiatach(punto) sworzeń jest z wahaczem zintegrowany i niewymienny -
    > tak samo gumy. Kupuje się cały wahacz:)

    Tak samo na przykład w Alfie Romeo 156. Przy silniku 2.4JTD była
    tragedia, robiłem zawiechę co 15 tyś. km (Wałbrzych przed remontami) co
    pochłaniało 2k PLN na części. Sprzedałem auto. Wałbrzych wtedy
    wyremontowali.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2016-11-07 23:13:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Lewis pisze tak:

> [...]
    > Tak więc bierz swaga przy odrobinie szczęścia możesz być nieźle do
    > przodu. Delphi niewiele odbiega od maxgeara, harta, rts-a itd.

    to miałem szczęście bo dolne-proste wahacze mam Swag i dają radę.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 14. Data: 2016-11-08 08:58:14
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > no własnie a nie chcesz błogosławionych Magnetti Marelli?

    błogosławionych? :)
    na pierwszy montaż fajne są bo w doblo wytrzymaly mi fabryczne (znaczy
    już jeden został) ok 200kkm (2007), w punciaku też fabryczne wytrzymały
    z 5-6 lat i bardzo grubo ponad 100kkm(zależy czy kręcony licznik był
    bardzo czy słabo).

    skusiłbym się ale nie wiem jaka roznica pomiedzy żeliwem i stalą (z
    posta z tego samego wątku)

  • 15. Data: 2016-11-08 09:06:55
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ten stalowy może mieć wymienny sworzeń. Na zdjęciu wyglądają tak samo,
    > co może świadczyć o pomyłce w doborze zdjęcia.

    tyle, że nie ma sworzni wymiennych do punto:)

  • 16. Data: 2016-11-08 09:55:59
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > tyle, że nie ma sworzni wymiennych do punto:)

    Kiepsko. Do Stilo były tylko żeliwne ze sworzniami niewymienialnymi. Ale do
    Bravo zaczęli robić obok żeliwnych, również stalowe z wymiennymi sworzniami.
    A Bravo i Stilo mają identyczne geometrycznie wahacze.
    Może nowsze Punto ma wymienne sworznie i to samo zawieszenie?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 17. Data: 2016-11-08 10:13:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** yabba pisze tak:

> [...]
    > również stalowe z wymiennymi sworzniami. A Bravo i Stilo mają
    > identyczne geometrycznie wahacze. Może nowsze Punto ma wymienne

    Czy te stalowe = blaszane zgrzewane czy to jest jakaś odkuwka czy odlew
    kształtem podobny do żeliwnego?

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 18. Data: 2016-11-08 10:45:48
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Czy te stalowe = blaszane zgrzewane czy to jest jakaś odkuwka czy odlew
    > kształtem podobny do żeliwnego?

    Blaszane zgrzewane z dokręcanym sworzniem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 19. Data: 2016-11-08 19:10:01
    Od: nadir <n...@h...org>

    > we fiatach(punto) sworzeń jest z wahaczem zintegrowany i niewymienny -
    > tak samo gumy. Kupuje się cały wahacz:)

    Wot, technika.

  • 20. Data: 2016-11-09 08:42:31
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-07 o 23:13, PiteR pisze:

    > to miałem szczęście bo dolne-proste wahacze mam Swag i dają radę.

    I masz wytłoczone SWAG? Czy może zwyczajnie zeszlifowane oznaczenia
    producenta?

    Lewis