-
11. Data: 2016-11-07 18:32:40
Temat: Re: wahacze - delphi czy trw
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2016-11-07 o 16:27, PiteR pisze:
> i to i to. Nie znasz takiej marki SWAG?
Swag nie jest producentem a tylko pakowaczem.
Nieraz mozna znaleźć w środku TRW, Febi, Lemfordera...
Tak więc bierz swaga przy odrobinie szczęścia możesz być nieźle do przodu.
Delphi niewiele odbiega od maxgeara, harta, rts-a itd.
--
Pozdrawiam
Lewis
-
12. Data: 2016-11-07 19:25:58
Temat: Re: wahacze - delphi czy trw
Od: Irokez <n...@w...pl>
W dniu 2016-11-07 o 16:18, sirapacz pisze:
>
>> A co się generalnie dzieje z tymi wahaczami, że trzeba je wymieniać?
>> Różne samochody miałem, z różnymi przebiegami, ale zawsze wystarczyło
>> wymienić gumy/tuleje i było OK.
>
> we fiatach(punto) sworzeń jest z wahaczem zintegrowany i niewymienny -
> tak samo gumy. Kupuje się cały wahacz:)
>
Tak samo na przykład w Alfie Romeo 156. Przy silniku 2.4JTD była
tragedia, robiłem zawiechę co 15 tyś. km (Wałbrzych przed remontami) co
pochłaniało 2k PLN na części. Sprzedałem auto. Wałbrzych wtedy
wyremontowali.
--
Irokez
-
13. Data: 2016-11-07 23:13:52
Temat: Re: wahacze - delphi czy trw
Od: PiteR <e...@f...pl>
na ** p.m.s ** Lewis pisze tak:
>> i to i to. Nie znasz takiej marki SWAG?
>
> Swag nie jest producentem a tylko pakowaczem.
> Nieraz mozna znaleźć w środku TRW, Febi, Lemfordera...
> Tak więc bierz swaga przy odrobinie szczęścia możesz być nieźle do
> przodu. Delphi niewiele odbiega od maxgeara, harta, rts-a itd.
to miałem szczęście bo dolne-proste wahacze mam Swag i dają radę.
--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.
-
14. Data: 2016-11-08 08:58:14
Temat: Re: wahacze - delphi czy trw
Od: sirapacz <n...@s...pl>
>> MM kojarze bo to do fiatów na pierwszy montaż zwykle idzie.
>
> no własnie a nie chcesz błogosławionych Magnetti Marelli?
błogosławionych? :)
na pierwszy montaż fajne są bo w doblo wytrzymaly mi fabryczne (znaczy
już jeden został) ok 200kkm (2007), w punciaku też fabryczne wytrzymały
z 5-6 lat i bardzo grubo ponad 100kkm(zależy czy kręcony licznik był
bardzo czy słabo).
skusiłbym się ale nie wiem jaka roznica pomiedzy żeliwem i stalą (z
posta z tego samego wątku)
-
15. Data: 2016-11-08 09:06:55
Temat: Re: wahacze - delphi czy trw
Od: sirapacz <n...@s...pl>
> Ten stalowy może mieć wymienny sworzeń. Na zdjęciu wyglądają tak samo,
> co może świadczyć o pomyłce w doborze zdjęcia.
>
>
tyle, że nie ma sworzni wymiennych do punto:)
-
16. Data: 2016-11-08 09:55:59
Temat: Re: wahacze - delphi czy trw
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
news:nvs16s$fb8$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
>
>> Ten stalowy może mieć wymienny sworzeń. Na zdjęciu wyglądają tak samo,
>> co może świadczyć o pomyłce w doborze zdjęcia.
>>
>>
> tyle, że nie ma sworzni wymiennych do punto:)
Kiepsko. Do Stilo były tylko żeliwne ze sworzniami niewymienialnymi. Ale do
Bravo zaczęli robić obok żeliwnych, również stalowe z wymiennymi sworzniami.
A Bravo i Stilo mają identyczne geometrycznie wahacze.
Może nowsze Punto ma wymienne sworznie i to samo zawieszenie?
--
Pozdrawiam,
yabba
-
17. Data: 2016-11-08 10:13:40
Temat: Re: wahacze - delphi czy trw
Od: PiteR <e...@f...pl>
na ** p.m.s ** yabba pisze tak:
>>> Ten stalowy może mieć wymienny sworzeń. Na zdjęciu wyglądają tak
>>> samo, co może świadczyć o pomyłce w doborze zdjęcia.
>>>
>>>
>> tyle, że nie ma sworzni wymiennych do punto:)
>
> Kiepsko. Do Stilo były tylko żeliwne ze sworzniami
> niewymienialnymi. Ale do Bravo zaczęli robić obok żeliwnych,
> również stalowe z wymiennymi sworzniami. A Bravo i Stilo mają
> identyczne geometrycznie wahacze. Może nowsze Punto ma wymienne
> sworznie i to samo zawieszenie?
Czy te stalowe = blaszane zgrzewane czy to jest jakaś odkuwka czy odlew
kształtem podobny do żeliwnego?
--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.
-
18. Data: 2016-11-08 10:45:48
Temat: Re: wahacze - delphi czy trw
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
news:XnsA6BA680B2A792PanElektronik@localhost.net...
> na ** p.m.s ** yabba pisze tak:
>
>>>> Ten stalowy może mieć wymienny sworzeń. Na zdjęciu wyglądają tak
>>>> samo, co może świadczyć o pomyłce w doborze zdjęcia.
>>>>
>>>>
>>> tyle, że nie ma sworzni wymiennych do punto:)
>>
>> Kiepsko. Do Stilo były tylko żeliwne ze sworzniami
>> niewymienialnymi. Ale do Bravo zaczęli robić obok żeliwnych,
>> również stalowe z wymiennymi sworzniami. A Bravo i Stilo mają
>> identyczne geometrycznie wahacze. Może nowsze Punto ma wymienne
>> sworznie i to samo zawieszenie?
>
> Czy te stalowe = blaszane zgrzewane czy to jest jakaś odkuwka czy odlew
> kształtem podobny do żeliwnego?
>
Blaszane zgrzewane z dokręcanym sworzniem.
--
Pozdrawiam,
yabba
-
19. Data: 2016-11-08 19:10:01
Temat: Re: wahacze - delphi czy trw
Od: nadir <n...@h...org>
W dniu 2016-11-07 o 16:18, sirapacz pisze:
>
>> A co się generalnie dzieje z tymi wahaczami, że trzeba je wymieniać?
>> Różne samochody miałem, z różnymi przebiegami, ale zawsze wystarczyło
>> wymienić gumy/tuleje i było OK.
>
> we fiatach(punto) sworzeń jest z wahaczem zintegrowany i niewymienny -
> tak samo gumy. Kupuje się cały wahacz:)
Wot, technika.
-
20. Data: 2016-11-09 08:42:31
Temat: Re: wahacze - delphi czy trw
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2016-11-07 o 23:13, PiteR pisze:
> na ** p.m.s ** Lewis pisze tak:
>
>>> i to i to. Nie znasz takiej marki SWAG?
>>
>> Swag nie jest producentem a tylko pakowaczem.
>> Nieraz mozna znaleźć w środku TRW, Febi, Lemfordera...
>> Tak więc bierz swaga przy odrobinie szczęścia możesz być nieźle do
>> przodu. Delphi niewiele odbiega od maxgeara, harta, rts-a itd.
>
>
> to miałem szczęście bo dolne-proste wahacze mam Swag i dają radę.
>
>
I masz wytłoczone SWAG? Czy może zwyczajnie zeszlifowane oznaczenia
producenta?
--
Pozdrawiam
Lewis