  • Data: 2010-11-01 13:46:13
    Temat: Re: wXP zmienia sprzęt
    Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > To rzeczywiście chałowo. Już bym sobie szybciutko system zmieniła, po co
    > tak się męczyć.

    A choćby dlatego, żeby nie wydawać pieniędzy na nowy, jeśli stary jest ok.
    Żeby nie mieć problemów z chałowym GUI nowego. Nie wszystkie aplikacje
    działaja na nowych systemach. Często jest wymaganie firmowe, zeby używać
    sprawdzonego, zaufanego systemu, a nie kupy nowości. Wiele starego, ale
    sprawnego sprzętu nie działa po rpostu z nowymi systemami, producenci nie
    tworzą dla niego drajwerów. I mozna jeszcze długo wymyslać.

    > Jeszcze takich problemów to ja nie miałam.

    A widzisz, to ze nie miałaś, nie znaczy, ze nie istnieją. Do domeny pewnie
    też nie jestes podłaczona i nie wiesz jakie moga być problemy z tym związane
    itd, itp.

    > A tak w ogóle to nie pamiętam kiedy miałam jakiekolwiek problemy
    > z komputerem i instalką.

    To znaczy tylko, że masz małe doświadczenie. Nie jest to wada, ale w takim
    przypadku dopuść do siebie myśl, że możesz się mylic i że inni mogą mieć
    problemy z niestandardową konfiguracją.
    Przem