    From: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: wXP zmienia sprzęt
    Date: Wed, 27 Oct 2010 20:41:53 +0200

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 27 Oct 2010 11:21:57 -0700 (PDT)
    doszła do mnie wiadomość
    <7...@y...go
    oglegroups.com>
    od Xian Mi Mao <x...@g...com> :
    >Chcę przełożyć ten sam już dawno zainstalowany WindowsXP na inny
    >znacznie znacznie znacznie nowszy komputer (choć również chipset i CPU
    >Intela).
    >
    >Pytanie: czy nie najszybciej będzie tak:
    >
    >Krok 1. JESZCZE na poprzednim komputerze zainstalować komplet
    >sterowników DO NOWEGO SPRZĘTU (ściągniętych z portalu producenta)
    >(na poprzednim komputerze - bo na nowym wiadomo - bez tych sterowników
    >- windows w ogóle się nie uruchomi)
    >
    >Krok 2. przekopiować partycję z systemem z dysku poprzedniego
    >komputera na dysk nowego komputera - przy pomocy jakiegoś "Magic
> [...]

    Tak czy inaczej nie obędzie się bez telefonu do MS połączonego z
    wciskaniem kitu o awarii sprzętu:
    http://www.pcbuyerbeware.co.uk/ProductActivation.htm
    --
    Najjaśniejsza światłość wiekuista tylko u nas.
    Gwarantowana łaska - bezpośrednie połączenie z niebem.