eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmwRodzinie kaput ?Re: wRodzinie kaput ?
  • Data: 2010-07-01 07:37:31
    Temat: Re: wRodzinie kaput ?
    Od: "uwaga_NAIP" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    bóg na to patrzy i nie grzmi???

    jk

    przykrością informujemy naszych słuchaczy, telewidzów , całą Rodzinę Radia
    Maryja, że w dniu 30 czerwca 2010 roku, podjęliśmy decyzję o wypowiedzeniu
    Umowy o współpracy z firmą CenterNet S.A., w zakresie prowadzenia projektu
    telefonii komórkowej wRodzinie.

    Wypowiedzenie tej umowy i zakończenie współpracy spowodowane zostało nie
    spełnieniem przez CenterNet warunków do których firma ta zobowiązała się w
    umowie. Od wielu miesięcy oczekiwaliśmy na uruchomienie usług, które
    powinien nam zapewnić operator jakim jest CenterNet S.A., takich jak:
    dostępność do Internetu, roaming dla połączeń międzynarodowych, poczta
    głosowa, MMS, SMS Premium i innych. Nie mogliśmy również uzyskać wiążącej
    daty wprowadzenia tzw. usług post-paidowych czyli umów abonenckich.
    CenterNet nie regulował również swoich zobowiązań wynikających z umów
    podpisanych z podmiotami uczestniczącymi w tym projekcie a zadłużenie firmy
    CenterNet z tego tytułu jest bardzo wysokie. Z tego co wiemy, przeciwko
    firmie CenterNet S.A. skierowano pozwy do sądu z tytułem nakazu zapłaty.

    Jak Państwo pamiętacie, ideą powstania telefonii wRodzinie było stworzenie
    takiej marki, która będzie służyć pomocą we wzajemnej komunikacji,
    utrzymywaniu bliskich więzi rodzinnych i społecznych naszego środowiska.
    Miała włączyć do tej społeczności również ludzi starszych, którzy dotychczas
    byli pomijani przez operatorów telefonii komórkowej jako "nieatrakcyjna"
    grupa docelowa. Oferta wRodzinie jak zapewniał operator tj. CenterNet S.A.
    miała być również konkurencyjna pod względem jakości i ceny.
    Nie mogliśmy wpłynąć na realizację tych wszystkich zamierzeń i dlatego
    zdecydowaliśmy się na zakończenie współpracy.

    Wszystkie zobowiązania wynikające z zawartych umów telekomunikacyjnych to
    znaczy opłacone już przez Was połączenia powinny być przez CenterNet
    zrealizowane, ponieważ zobowiązanie to zgodnie z przepisami prawa
    telekomunikacyjnego spoczywa na operatorze.

    Prosimy jednak nie dokonywać nowych wpłat na doładowania i nie doładowywać
    konta przez zakup tzw. "zdrapek" ponieważ nie wiemy, w jaki sposób zachowa
    się operator w kolejnych dniach.
    Pracujemy nad uruchomieniem infolinii, która pozwoli państwu otrzymać
    odpowiedzi na wszystkie zapytania.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: