  • 11. Data: 2012-02-23 22:02:31
    Temat: Re: w140 i licznik od nowa?
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-23 17:04, to pisze:
    > begin Maciek

    > Chyba żartujesz. Auto tej klasy z takim przebiegiem wygląda w środku
    > niemal jak nowe (a na zdjęciu zupełnie jak nowe), nawet jak ma 30 lat.

    Potwierdzam, kolega mial dokladnie taka s-klasse z '96 tylko ze z czarna
    skora. przebieg realny miala wlasnie ponizej 200kkm (dokladnie nie
    pamietam, ale cos kolo 93kmil chyba), bo on to kupil jak mieszkal w
    irlandii, od kolegi z pracy (irlandczyka) i tam sladu zmeczenia wnetrza
    nie bylo. samochod wygladal, jakby tydzien wczesniej z placu fabrycznego
    zjechal. tylko ze na wyspie nie ma za duzo miejsca zeby narobic wiecej
    kilometrow...

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 12. Data: 2012-02-24 08:19:09
    Od: "marian co imie ukrywa" <s...@g...pl>

    > mam ten model z 92 roku czyli 20 letni i żaden z foteli nie jest w takim
    > stanie jak ten na zdjęciu a przebieg 300 000, znaczy przynajmniej 300 000 :)
    > Poza tym to taka full opcja jak ze mnie ksiądz !

    jakie wrazenia z jazdy? sypie sie cos? ceny czesci i serwisu?
    te samochody podobno wcale nie sa az takie drogie jak sie powszechnie sadzi.,
    awaryjnosc mniejsza jak nowszych, czesci dostepne i nie tak drogie jakby sie
    mialo wydawac po klasie auta....
    prawda to?

  • 13. Data: 2012-02-24 08:45:11
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "marian co imie ukrywa" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ji7dld$889$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > sadzi.,
    > awaryjnosc mniejsza jak nowszych, czesci dostepne i nie tak drogie jakby

    W zasadzie to nie wiem, eksploatuje go dopiero 3 lata i jedyna rzecz jaka
    się zepsuła to taki sterownik klimatyzacji/nawiewu. Jazda w trasie bardzo
    wygodna , w mieście już mniej. Spalanie gazu nawet 25 litrów po mieście a w
    trasie potrafi zejść do 16 litrów. Z racji wieku są już pierwsze ogniska
    rdzy niestety. Siedząc w necie widzę że nie ma problemu z dostępnością
    części, sporo jest anglików ....

  • 14. Data: 2012-02-24 09:39:46
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 23-02-2012 o 13:38:08 DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > "Okazja!Pilnie sprzedam Mercedesa-Benz S280 model U140 rok.95
    > sprowadzone z Austrii,przebieg tylko 161,457km.pierwszy właściciel"
    >
    > ROTFL!

    Taaa, fotel kierowcy z dziurą, do wymiany, podłokietnik zniszczony, fotel
    pasażera też bardzo słabo wygląda. No i najlepszy ten odcisk buta na
    wykładzinie :)

  • 15. Data: 2012-02-25 21:07:35
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 23 Feb 2012 11:27:24 +0000 (UTC) "marian co imie ukrywa"
    <s...@g...pl> napisał:

    >ile tam cyfr jest w liczniku? po 999 999 idzie od nowa czy cos innego wyskakuje?
    >mikolaj swiety? szynszyla? napis zamiast cyfer?
    >czy kreci sie dalej od 1 000 001 ?
    >czy tez po prostu idzie sobie od zera na nowo?

    W Mercedesie po 999999 pojawia się A00000. Na zero przekręca się
    dopiero po FFFFFF.

    ;-)