  • Data: 2010-06-24 20:42:39
    Temat: Re: w teren / off-road - co wybrac
    Od: "news" <o...@o...vrew> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm jakoś nie zauważyłem zalewu Pajero na wschodzie, ale może za mało razy

    moze dlatego ze ukraina to juz nie wschod a jeszcze nie zachod
    ja co roku jezdze do azji centralnej i np w tym roku widzialem jednego
    jeepa. z polski byl. landrovera nie widzialem ani jednego a patroli troche
    bylo. za to lc prado i v8 jezdzi tam wiecej niz fiatow 126p za komuny u nas.

    > tam byłem. Natomiast absolutnie się zgadzam, że im mniej przeróbek tym
    > lepiej - przy czym jazda na MT czy na AT nie ma moim zdaniem większego
    > znaczenia - bierzesz 2 takie same opony na zapas i do przodu. Ja teraz
    > ujeżdżam Kumho KL71 i jak dla mnie na razie jest to chyba najlepsza opona
    > (pod kątem jakości/ceny), jaką sobie można wrzucić na auto, jeśli ma być
    > maksymalnie uniwersalna - a jest to typowy MT.

    i tu sie nie zgodze. po 1 mt szybko sie sciera, po drugie wyje, po 3 jest to
    łyżwa na sniegu, po 4 auto plywa po asfalcie. po 5 glupota jechac kilka
    tysiecy kilometrow asfaltem zeby przejechac 10km po polnej drodze.
    nie ma lepszej opony na wyprawy, do codziennego uzytku, i na zime jak
    BFGoodrich AT. moim zdaniem.

    > No i gość nie pisał, że będzie jechał do Afryki ;))

    obawiam sie ze nigdzie nie pojedzie.