  • 51. Data: 2012-07-04 22:37:32
    Temat: Re: w sprawie sikacza
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 04.07.2012 22:25, Ivam pisze:

    > Czasem lubie sobie poprzegladac archiwum (i np. posty Andrzeja Rosy),
    > ale gugiel nawymyslal z grupami i nie moge sie polapac w tej ich
    > "uproszczonej" wersji przegladarki.

    a ja chwile temu szukalem czegos w archiwum i trafił mi sie watek z 2000
    roku:
    Dziku, A. Medyna, Belushi, Zbigi, Tango, Damiano, Kizior, Koniu... a w
    innych wątkach wielu wielu fajnych ludzi. Byli i poszli bo tutaj juz nie
    ma tego klimatu. Wtedy to sie dyskutowało...

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 52. Data: 2012-07-04 22:42:41
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > wyszukiwanie jakiegokolwiek zwiazku miedzy kulturoznawstwem a kultura
    > osobista chyba dosc dobitnie pokazuje poziom tego kolesia

    Wow, stary na prawdę nie przykleiłeś że to był taki "dżołk"? Chyba na
    prawe nie! Jeszcze kilka takich błyskotliwych wniosków i analiz i
    wyprzedzisz Arniego w moim prywatnym rankingu "Najaktywniejsze Ogry Sezonu
    2012"... ;)

    Pozdr,
    Mariusz

  • 53. Data: 2012-07-04 22:43:36
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał

    > Kazdy czlowiek ma swoj poziom, wiec spodziewam sie, ze jednak bramka zniknie.

    Właśnie dlatego bramka nie zniknie.

    --
    Hinek

  • 54. Data: 2012-07-04 22:46:45
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Arni napisał(a):
    > nie chcę występować samozwańczo sam przeciwko adminom. Jeśli ktoś
    > chciałby wesprzeć mnie w dyskusji to na pl.news.admin jest juz stosowny
    > wątek (grupa jest moderowana wiec trzeba poczekac na publikację). Lub
    > jedno - dwa zdania sprzeciwu na u...@a...pl

    Poprosiłem Mariusza o to, by bramka do grupy została wyraźnie oznaczona
    jako "Ogólnopolska grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle" i na samej górze
    tematów miała doklejonego na stałe najnowszego FAQbota. Odzew był
    pozytywny i procedura wprowadzenia zmian została już uruchomiona. Mam
    nadzieję że zostanie to niedługo zrobione i zobaczymy jak zadziała.
    Niniejszym proszę wszystkich użytkowników grupy o powściągnięcie języków
    i nieco cierpliwości.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 55. Data: 2012-07-04 22:47:29
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Czytalem, chyba nawet bralem w niej udzial.

    A to przepraszam, ze Cie nie pamietam;)

    > Ale skoro ten portal jest tak fajny to my jednak nie jestesmy mu potrzebni
    > a jego zachowanie jest szczeniackie.

    On sam sobie tego nie uswiadomi. Nie wiem tylko czy on serio jest glupi, czy
    dla zartu (juz dosc slabego) sie tak zachowuje.

    > Kazdy czlowiek ma swoj poziom, wiec spodziewam sie, ze jednak bramka
    > zniknie.

    Dlatego go porownalem jego poziom do faktu - taka medialna kurwa - bramka
    nie zniknie, bo jest kasa. A poziom? Kogo on tak naprawde obchodzi?

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 56. Data: 2012-07-04 22:55:24
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Magic" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > tematów miała doklejonego na stałe najnowszego FAQbota. Odzew był
    > pozytywny i procedura wprowadzenia zmian została już uruchomiona.

    I dalo sie tak z pomicieciem adminami newsow i w ogole? Jesli tak to brawa,
    ale odszczekam wszytko dopiero jak zobacze, ze dziala i cos daje.

  • 57. Data: 2012-07-04 23:07:14
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 04.07.2012 22:55, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Magic" napisał w wiadomości grup

    a co to jest "grupa dyskusyjna" ? Przeciez to synonim forum. Nic z tego
    nie wynika. I nie w nazewnictwie jest przeciez problem

    > I dalo sie tak z pomicieciem adminami newsow i w ogole?

    taaa, jassne. Owca sam sie wziął i zrobił.

    > Jesli tak to
    > brawa, ale odszczekam wszytko dopiero jak zobacze, ze dziala i cos daje.

    A co niby ma dać? przecież przedszkolaki z sikacza tego nie zrozumieją,
    nie wiadomo, czy w ogóle dadzą rade przeczytać (jeśli juz w ogóle
    zechcą). Ich poziom się nie zmieni.

  • 58. Data: 2012-07-04 23:12:11
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości grup
    > taaa, jassne. Owca sam sie wziął i zrobił.

    Nie doczytalem tego co na dole:
    https://groups.google.com/d/msg/pl.news.admin/WiGAea
    w1QRo/hY_vzguUwcUJ

    Ale narazie bede cicho - zobaczymy na chlodno.

  • 59. Data: 2012-07-04 23:33:39
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 04.07.2012 23:12, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości grup
    >
    > Nie doczytalem tego co na dole:
    > https://groups.google.com/d/msg/pl.news.admin/WiGAea
    w1QRo/hY_vzguUwcUJ

    > Ale narazie bede cicho - zobaczymy na chlodno.

    ale na co liczysz? Admini usenetu przez 3 lata nie mogli sie zdobyć na
    odcięcie anonimizerów, dzięki którym grupa wyrostków sparaliżowała
    polowe grup usenetowych. pl.rec.kuchnia przestało chyba w ogóle
    funkcjonować. 3 lata i nie wiem w końcu jak to sie skończyło, wzięli ich
    do wojska albo cuś bo przepadli. A admini uniknęli posądzenia o
    cenzurowanie. W imię poszanowania wolności ubili kilka dobrze
    funkcjonujących grup. Ale nie musieli nic robić. A teraz sikacz dopisze
    dwa zdania na stronie i będzie cacy.
    To tyle jeśli chodzi o argumentacje i nadzieje.

  • 60. Data: 2012-07-04 23:40:41
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    > A to przepraszam, ze Cie nie pamietam;)
    Bo ja z tych wiecej czytajacych. Zreszta Amil upomnial mnie zebym sie nie
    odzywal niepotrzebnie to siedze cicho. :)

    > On sam sobie tego nie uswiadomi. Nie wiem tylko czy on serio jest glupi,
    > czy dla zartu (juz dosc slabego) sie tak zachowuje.
    A ja mysle, ze w koncu zrozumie.
    Przynajmniej mam taka nadzieje.

    > Dlatego go porownalem jego poziom do faktu - taka medialna kurwa - bramka
    > nie zniknie, bo jest kasa. A poziom? Kogo on tak naprawde obchodzi?
    Straszebnie sie zrobilo :/ Generalnie kazdego powinien obchodzic poziom
    chyba, ze grupa docelowa jest grupa 10-14 latkow ale to pilowanie galezi na
    ktorej tworca portalu sam siedzi.
    W koncu zanizanie poziomu odbije sie i na nim, bo kto bedzie chcial na czyms
    takim reklamy umieszczac?

    Zobaczymy.
    To ze grupa sie zmienia to widac, coraz mniej jest tu piszacych osob, ktore
    jeszcze dwa, trzy lata temu braly udzial w dyskusjach ale moze przez jeszcze
    jakis czas precle w tej formie nie znikna.

    pozdrawiam

    --
    Bartek Kacprzak
    EL ZXBlue9'99 Ave 1,8