  • Data: 2012-07-04 17:48:54
    Temat: Re: w sprawie sikacza
    Od: Arni <a...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.07.2012 17:38, Kuczu pisze:

    > Tutaj ?

    nie, w całosci.

    > Glownie bijesz piane, wyganiasz stad ludzi, klocisz sie i
    > uwazasz sie za jakies zamozwanczego kierownika.

    nikogo nie wyganiam, jesli czegos tu nie chce to tylko tej gównianej
    bramki. Nie uogólniaj proszę.
    A czytać ze zrozumieniem nie umiesz. Bo nie samozwanczego i nawet nie ja
    temat u adminów zacząłem. Nie wiesz jak jest to sie wstrzymaj od ocen
    cudzego postepowania. Nie wiem czy zauwazyłeś ile osób prezentuje
    podobny punkt widzenia?

    > Bo juz daaaawno nie napisales nic co by mialo jakikolwiek zwiazek z
    > motocyklami. Nawet w stopce, do niedawna, miales glownie samochody.
    > Pewnie motocykl w sigu tez Ci zostal po prostu z dawnych czasow.

    chciałes mi dopiec co? masz pecha, stopke uaktualniam tego dnia w ktorym
    cos sie zmienia. Tak więc motocykl jest ciagle aktualny.

    > Ale dlaczego ? Nie mam prawa wyrazic swej opinii na temat Waszej
    > idiotycznej akcji ?

    a wyrazaj sobie. Usenet i tak niedługo umrze, przez takich jak Ty po
    prostu zrobi to szybciej. I zostanie Ci wtedy takie jedno forum...

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków