  • Data: 2012-07-04 19:04:48
    Temat: Re: w sprawie sikacza
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kilka lat temu lublinring byl fajnym torem, teraz na nim mozna sie tylko
    > zabic, koronnym argumentem jest "bo tak", a do tego nawet tematu na felieton
    > nie potrafia wymyslic (=>"Customizing" Marcina Piotrowskiego z 14-06-2012 na
    > motogenie i "personalizacja motocykli" Łukasza Tomaneka z 03-07-2012 na
    > scigaczu).

    Twoja wycieczka jest doskonałą ilustracją "poziomu merytorycznego" tej
    grupy. Bo:
    - nigdy nie krytykowałem lublinringu (nie wiem w ogóle skąd to
    nawiązanie). Przygotowaliśmy nawet kilka publikacji w sprawie obrony tego
    obiektu przed sprzedażą
    - pewnie chodzi Ci o Białą i Ułęż. Ja napisałem jedynie że to fajne
    miejsce do treningów ale słabe do ścigania się na czas (tyle i nic
    więcej). Reszta to wymysły różnych AZetów.
    - Boczo (autor felietonu o którym piszesz) NIE CZYTA Motogenu (możesz
    wierzyć lub nie), żal ściska że Twój błyskotliwy i jakże analityczny
    intelekt nie ogarnia opcji że raz na jakiś czas ktoś zrobi podobny temat
    - szkoda że nie zauważyłeś w swej merytorycznej poprawności, że Motogen
    regularnie kopiował od nas publikacje i newsy, a jedna z jego redaktorek
    nawet zyskała w środowisku dziennikarskim ksywę "Ania CTR+C"

    To jest właśnie rozmowa z Wami - przeinaczenia, przekłamania, albo jawne
    kłamstwa które próbujecie sprzedawać jako prawdę objawioną. Mi byłoby po
    prostu wstyd wystrugać takiego posta, nawet jeśli wiem że kiedyś papier, a
    dziś serwer wszystko przyjmie...

    > Czego wymagac od takiego "faktowego" redaktorzyny?

    No jeżeli oczekujesz z mojej strony lotu nurkowego do Twojego poziomu, to
    rzeczywiście masz zbyt wygórowane oczekiwania.

    Pozdr,
    Mariusz