  • 1. Data: 2016-06-18 13:53:38
    Temat: w ramach nudy może by mi Ktoś pomógł?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    http://zsyp.eu/smieci/zasilacz-testy.PNG
    jak poprawić ten zasilacz - wszelkie uwagi mile widziane,
    jak Ktoś nie widzi problemów, to mogę wyjaśniać, ale chyba widać na
    schemacie...

    HELP!

  • 2. Data: 2016-06-18 14:09:13
    Temat: Re: w ramach nudy może by mi Ktoś pomógł?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chodzi o napiecie UIN-UOUT LM317 i ta dioda LED coby nie obciążała
    baterii, a działała tylko przy napięciu z LM, ale obciążając diodę od
    LM, czy Ktoś ma jakiś pomysł?

  • 3. Data: 2016-06-18 19:41:19
    Od: kilokitu <k...@o...pl>

    LM317 można zasilać z niestabilizowanego napięcia zaraz po prostowniku.
    Diodę power LED można podłączyć bezpośrednio do wyjścia LM317 a nie dopiero za diodą
    zabezpieczającą przed napięciem "od tyłu" tego stabilizatora. Można też dodać duży
    rezystor, przez który bateria będzie doładowywana małym prądem gdy jest Uzas. Trochę
    mało danych podałeś. Jaka to jest bateria? Ile prądu potrzeba na 3,3V? Po co LED ma
    obciążać diodę?

  • 4. Data: 2016-06-18 21:06:46
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzięki za zainteresowanie, chodzi o to, żeby przy wybudzaniu procka z
    uśpienia nie było skoku napięcia 3V3 z 3V9 na 3V3...

    teraz pomyślałem, że z elementów pasywnych nie da sie tego zrobić
    poprawnie, myślałem o tranzystorze włączającym diodę jak pojawi się
    napięcie na wejściu... ale to też same problemy...

    może ma Ktoś jakąś prostą ideę...

  • 5. Data: 2016-06-18 21:34:56
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy można opóźnić włączenie LM317 poprzez włączenie równolegle do
    dolnego rezystora kondziora elektrolityycznego?

  • 6. Data: 2016-06-18 21:36:33
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a jakby zamiast tej diody za LM317 dać tranzystor włączający napiecie w
    wyjściem na emiterze? Ktoś czai o co mi chodzi i pomoże?

  • 7. Data: 2016-06-18 21:54:50
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pytanie, jakiego prądu można spodziewac się na zaporowo spolaryzowanym
    złączu B-E jakiegoś tranzystora większej mocy w TO220? a jak zastąpić
    npn-a jakimś MOSem?

  • 8. Data: 2016-06-18 21:55:14
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy taki prąd nie zabije mi baterii CR2032?

  • 9. Data: 2016-06-18 22:03:31
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    konkretnie nadawał by mi się BD135 ile on ciągnie prądu przez zaporowo
    spolaryzowane złącze B-E?

  • 10. Data: 2016-06-18 22:20:37
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jeszcze jedno, Ktoś sprzeda mi patent na układ który włącza się z
    opóźnieniem, a wyłącza bezzwłocznie?