    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: w niemczech tylko na zimówkach
    Date: Fri, 3 Dec 2010 19:29:46 +0100

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    >W dniu 2010-12-03 16:23, J.F. pisze:
    > (...)
    >
    > Nie jestem o tym taki przekonany.

    Skoro przepisy wymagaly opon o 1.6mm bieznika, to o co panu
    policjantowi chodzi ? :-)
    Kierowca dopasowal predkosc do warunkow, stanal i czeka na wiosne
    :-)

    > Ten o płynie niezamarzającym i oponach 'nieletnich' w warunkach
    > zimowych? 2006, jeśli mnie pamięć nie myli.

    Byc moze 2006. Z tym ze tam nic nie bylo o "nieletnich" oponach -
    mial byc stan pojazdu dopasowany do warunkow.
    Czyli tym razem jak kierowca stanal, to znaczy ze mial
    niedopasowany i mandat mu sie nalezy.

    > Nie musisz ich oglądać - spełniają wymagania szwedzkie, spełniają
    > i niemieckie (jakby co).

    Zaufanie jest dobre, ale kontrola lepsza :-P

    > No właśnie - na lodzie to żadna opona nie trzyma i opowieści o
    > lamelkach można sobie w buty włożyć.

    No coz, proponowalem krajanom zabawe w przeciaganie liny, ale widze
    ze bede musial dynanometr zbudowac. Bo glowy nie dam - daja cos czy
    nie. Nawet zimowki sie slizgaja, ale co innego wrazenie, a co
    innego konkretny pomiar.

    >Jeszcze trochę a zaczną pisać,
    > że tramwaje muszą mieć koła zimowe, ponieważ parę z szyn
    > wyleciało.
    > Zima się trafiła a tu płacz i lament ;)

    Kiedy we wrocku ta zima jest zaledwie srednia, a tramwaje sie cos
    nagminnie wytramwajaja z kursu. Co o tyle dziwne ze raptem rok temu
    mielismy prawdziwa.

    J.