  • Data: 2010-12-03 14:09:26
    Temat: Re: w niemczech tylko na zimówkach
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-03 13:49, Cavallino pisze:
    > Najbardziej właściciele tirów będą chcieli stać, żeby oszczędzać na oponach
    A ile jest zimowych dni w roku, gdy drogowcy zaskoczeni zupełnie
    niezapowiadanymi opadami śniegu, nie są w stanie doprowadzić dróg do
    względnej przejezdności?

    > Obstawiam, że jednak się mylisz.
    Obawiam się, że jednak nie. Takie przepisy musiałby zapewne wejść w
    całej unii.

    > Co zrobisz jak tak trzeba?
    > Takie są realia klimatyczne i nie ma co się upierać.
    > Zakaz ma tylko zmusić debili którzy tego nie rozumieją, do dostosowania się.
    No widzę, że nadal nie trybisz. Od usunięcia śniegu z dróg są drogowcy.
    Dalej już TIR da radę. Za to nie da rady, gdy będzie musiał parę razy po
    drodze zmieniać opony z zimowych na uniwersalne i odwrotnie, bo
    temperatura się będzie zmieniać. Tzn. w tym drugim przypadku też da
    radę, tylko nie wiem, czy Twój portfel to wytrzyma.

    Maciek