  • 1. Data: 2010-08-31 02:39:43
    Temat: w laptopie: SSD czy HD?
    Od: yendy <y...@g...com>

    Czy warto kupować SSD czy jest to nadal na etapie kosztownej
    ciekawostki? Pytam bo właśnie muszę kupić twardy dysk do mojego
    laptopa...

  • 2. Data: 2010-08-31 07:01:06
    Temat: Re: w laptopie: SSD czy HD?
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-08-31 04:39, yendy pisze:
    > Czy warto kupować SSD czy jest to nadal na etapie kosztownej
    > ciekawostki? Pytam bo właśnie muszę kupić twardy dysk do mojego
    > laptopa...

    google, archiwum grupy - temat wraca ragularnie

  • 3. Data: 2010-08-31 08:18:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-31 04:39, Użytkownik yendy napisał:
    > Czy warto kupować SSD czy jest to nadal na etapie kosztownej
    > ciekawostki? Pytam bo właśnie muszę kupić twardy dysk do mojego
    > laptopa...

    Jeśli za cenę szybszego dostępu gotów jesteś zapłacić większą
    cenę i dostać urządzenie o wielokrotnej mniejszej pojemności
    to warto.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-08-31 10:49:38
    Od: yendy <y...@g...com>

    On 31 Sie, 10:18, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
    > Jeśli za cenę szybszego dostępu gotów jesteś zapłacić większą
    > cenę i dostać urządzenie o wielokrotnej mniejszej pojemności
    > to warto.

    Ale czy sprawdziłes to osobiście? Bo ja słyszałem nieraz, że ta
    "wielokrotnie większa szybkość" to jest tylko w warunkach
    laboratoryjnych, a kiedy przychodzi do normalnego użytkowania to
    szybko taki SSD zaczyna się dławić czy przejawiać inne problemy - tak,
    że suma sumarum okazuje się, iż jednak lepiej polegać na mechanicznym
    HD.

    Ale może się to zmieniło przez ostanie pół roku? (bo przeszło pół roku
    temu właśnie badałem temat i dostawałem takiego typu informacje)

  • 5. Data: 2010-08-31 10:58:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-31 12:49, Użytkownik yendy napisał:

> [...]
    >
    > Ale może się to zmieniło przez ostanie pół roku? (bo przeszło pół roku
    > temu właśnie badałem temat i dostawałem takiego typu informacje)

    Nic się nie zmieniło, ludzie dalej są idiotami nie rozumiejącymi
    tego co czytają. Ja pisałem "szybszego dostępu" ty zrozumiałeś
    "wielokrotnie większa szybkość". Nie kupuj laptopa, zalicz
    jeszcze raz szkołę podstawową ze szczególnym uwzględnieniem
    czytania ze zrozumieniem.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-08-31 11:12:55
    Od: "deepblue" <d...@w...pl>

    RadoslawF napisał/a

> [...]
    > "wielokrotnie większa szybkość". Nie kupuj laptopa, zalicz
    > jeszcze raz szkołę podstawową ze szczególnym uwzględnieniem

    W takim razie ty powinieneś wrócić do przedszkola, bo chyba tam zaczyna się
    nauka podstaw kultury. Potem poczytaj netykietę...
    To, że posiadasz wiedzę w jakimś temacie nie znaczy że powinieneś się nią
    dzielić w takiej formie.

    --
    deepblue

  • 7. Data: 2010-08-31 11:29:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-31 13:12, Użytkownik deepblue napisał:

> [...]
    > się nauka podstaw kultury. Potem poczytaj netykietę...
    > To, że posiadasz wiedzę w jakimś temacie nie znaczy że powinieneś się

    Tak z ciekawości co w tym temacie znajdę w netykiecie znawco
    od kultury i przedszkola ?
    Czyżby pisało tam aby ludziom nie pisać prawdy a tylko kłamać
    byle uprzejmie i kulturalnie ?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-08-31 12:03:58
    Temat: Re:[OT] w laptopie: SSD czy HD?
    Od: "deepblue" <d...@w...pl>

    RadoslawF napisał/a

    > Tak z ciekawości co w tym temacie znajdę w netykiecie znawco
    > od kultury i przedszkola ?

    Nie bądź leniwy - Use Google, Luke ;)

    > Czyżby pisało tam aby ludziom nie pisać prawdy a tylko kłamać
    > byle uprzejmie i kulturalnie ?

    Którą wersję prawdy? :)
    Sam chyba wiesz, że taki rodzaj odpowiedzi nic nie wnosi do tematu, nikogo
    nie przekona ani nie uświadomi, co najwyżej sprowokuje do równie agresywnej
    odpowiedzi. Wiec po co pisać w taki sposób?

    --
    deepblue

  • 9. Data: 2010-08-31 12:34:52
    Od: Chopin <m...@p...pl>

    W dniu 2010-08-31 10:18, RadoslawF pisze:

    > Jeśli za cenę szybszego dostępu gotów jesteś zapłacić większą
    > cenę i dostać urządzenie o wielokrotnej mniejszej pojemności
    > to warto.

    Jeżeli pracujesz dużo na baterii to warto.
    Inną zaletą wartą uwagi jest odporność takiego dysku na wstrząsy.
    Przydatne jeżeli ktoś lubi używać lapka w podróży.

    --
    Pozdrawiam,
    Chopin

  • 10. Data: 2010-08-31 13:12:02
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 31-08-2010 13:29, RadoslawF pisze:

> [...]
    > od kultury i przedszkola ?
    > Czyżby pisało tam aby ludziom nie pisać prawdy a tylko kłamać

    Bierzesz jakieś sterydy, że ci tak agresor wzrasta ?
    Przejebane mieć z tobą do czynienia hehe.
    Tu na grupie sobie możesz sobie poplumkać, ale w prawdziwym życiu to
    bierz jakieś leki...