eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyw końcu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 318

  • 291. Data: 2015-04-21 23:07:26
    Temat: Re: w końcu. DRZEWA PRZY DRODZE SĄ BARDZO POTRZEBNE.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-21 o 21:19, Jacek pisze:

    >> Na ileś tam pękniętych prezerwatyw poczyna się jeden ....
    > Waszmość jesteś oryginalny, jak chińskie trampki "marki" Odidos
    > Jacek
    >
    Ale prawdomówny.


    Pozdrawiam


  • 292. Data: 2015-04-22 07:49:23
    Temat: Re: w końcu. DRZEWA PRZY DRODZE SĄ BARDZO POTRZEBNE.
    Od: "Wickolo" <3...@j...pl>


    Użytkownik "Axel" <n...@s...mu> napisał w wiadomości
    news:mh5gpb$jns$1@node1.news.atman.pl...
    > "Wickolo" wrote in message news:mh1kft$ko0$1@node2.news.atman.pl...
    >
    >> Ja nie przypieprzę w drzewo, jeżeli drzewo wcześniej wyeliminuje debila
    >> kierowcę, na co jest bardzo duże prawdopodobieństwo.
    >
    > Jasssne... bo debile tylko sami w drzewa walą, a nie w sąsiednie samochody.
    > Powiedz to dzieciom mojego kumpla, który po staranowaniu przez
    > wyprzedzającego na trzeciego debila wpadł na drzewo.
    > Axel

    Smutny przypadek, ale nie znam dobrego sposobu na wyeliminowanie debilów.
    Można również wpaść na inny samochód, latarnię, filar wiaduktu,
    pojazd parkujący na poboczu, przydrożny dom, itp.
    Wilki też powodują szkody, jednak zdecydowano się na ich obecność,
    bo są przydatne. Z tego samego powodu przydrożne drzewa też są przydatne,
    bo eliminują kikerowców debili.


  • 293. Data: 2015-04-22 08:40:58
    Temat: Re: w końcu. DRZEWA PRZY DRODZE SĄ BARDZO POTRZEBNE.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wickolo 3...@j...pl ...

    > Wilki też powodują szkody, jednak zdecydowano się na ich obecność,
    > bo są przydatne. Z tego samego powodu przydrożne drzewa też są przydatne,
    > bo eliminują kikerowców

    Albo ofiary kierowców debili. Albo ofiary kierowców ktorzy popełnili błąd
    na drodze...
    Ach te klapki na oczach i infantylne patrzenie na swiat jakby byl czarno
    biały...


  • 294. Data: 2015-04-22 10:15:38
    Temat: Re: w końcu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Apr 2015, Budzik wrote:

    > Użytkownik Maciek m...@n...pl ...
    >
    >> Na poboczu nie rosną zazwyczaj drzewa.
    >
    > A co rosnie? Mech?

    Na ogół kiepsko, bo na asfalcie mało co rośnie.

    > wiem ze wzrok mam coraz gorszy ale...
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.777019,17.257459,3a,7
    5y,144.02h,89.8t/data=!
    > 3m4!1e1!3m2!1sEeUTaB-G29s0o-UHBxxpnA!2e0
    >
    > http://tiny.pl/xhp4p

    Gdzie tu masz POBOCZE?

    > To jest droga, na ktorej jest pełno tirów - pomysl, w jakiej jestes
    > pulapce, jak nagle ktorys zjedzie ci na czołowke...

    Z braku pobocza, owszem.

    pzdr, Gotfryd


  • 295. Data: 2015-04-22 10:22:10
    Temat: Re: w końcu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Apr 2015, Tomasz Pyra wrote:

    > Dnia Tue, 14 Apr 2015 21:02:25 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    >
    >> to niestety oznacza, że samochód ma wzmocnienia w konkretnym miejscu.
    >> nie wierzę, że statystycznie smaochód jest trafiany w to samo miejsce z
    >> dokładnością do centymetra :)
    >
    > Nie sądzę żeby miało się dobrze zachowywać tylko trafione co do centymetra.
    > Bo jakoś nowoczesne auta mają różne wypadki i działają całkiem dobrze.
    >
    > Zawsze należy założyć że auta będą robione pod test, ale jeśli te kryteria
    > mają sens, to jest to ok.
    > A żeby utrudnić robienie zbyt sztywnych aut które dobrze zadziałają tylko
    > przy konkretnym offsecie, jest teraz nowy test - pełna szerokość w
    > nieodkształcającą się ścianę przy 50km/h.

    Ale ten test musiałby być uzupełniony o wersję "z odchyleniem
    co 10 stopni". Znaczy kąta uderzenia w ścianę.

    pzdr, Gotfryd


  • 296. Data: 2015-04-22 10:26:49
    Temat: Re: w końcu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Apr 2015, re wrote:

    > Użytkownik "masti"
    >
    > usuniesz również wszystkie domy, sklepy, latarnie, słupki, barierki,
    > pieszych rowerzystów, psy, koty, sarny ... ?
    > ---
    > To domy rosną na ulicach ?

    Nie *na* a *przy*.
    Tak jak drzewa.
    Za ewentualnym poboczem, chodnikiem i (ewentualnymi) innymi
    kawałkami, kwalifikującymi się na "skrajnię".
    Obiegające kraj zdjęcia pojazdów "w domach" dowodzą tego
    podobieństwa :>

    pzdr, Gotfryd


  • 297. Data: 2015-04-22 10:42:40
    Temat: Re: w końcu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Apr 2015, Budzik wrote:

    > Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...
    >
    >> Tak jest. Zaspy tworzą się przed szpalerem i za szpalerem drzew. Na
    >> drodze jest zdecydowanie niższa warstwa śniegu.
    >>
    > A widziałes jak sobie z tym radza tam gdzie drzew nie ma? I to duzo
    > skuteczniej!

    Dorzuć tę uwagę do podwątku na temat ceny wycięcia drzew.
    (zmierzam do tego, że jakiś powód dla którego w wielu miejscach
    sobie NIE RADZĄ jest, i że głównie nazywa się on "pieniądze").

    pzdr, Gotfryd


  • 298. Data: 2015-04-22 10:46:34
    Temat: Re: Re: w końcu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Apr 2015, pisczyk wrote:

    > Dla rażąco łamiących przepisy, obowiązkowy egzamin z jazdy
    > i przepisów.

    Ja w sprawie formalnej.
    Sądzisz, że łamanie przepisów (rażące) jest związane z ich
    nieznajomością?
    Przecież "obowiązkowy egzamin" to jest coś, co nieco
    doświadczony kierowca powinien zdać bez mrugnięcia okiem.
    To oczywiste :P

    pzdr, Gotfryd


  • 299. Data: 2015-04-22 11:01:14
    Temat: Re: w końcu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 19 Apr 2015, masti wrote:

    > ogłaszali przetargi na wycinkę drzew przydrożnych. Ktoś zabraniał
    > położyć cenę zero jakiejś firmie?

    Przecież to zależy WYŁĄCZNIE od warunków przetargu.
    Proste - jeśli w warunkach nie ma *możliwości*, żeby zrobić to w zamian
    za drewno z wyciętych drzew, to nie ma.
    Jeśli w takim przypadku położysz cenę zero, to zrobisz "za zero"
    a drewno musisz oddać, ewentualnie jak dopiszesz do oferty warunek
    "za drewno" to zostanie odrzucona z przyczyn formalnych.

    Zwracam uwagę do czego się wtykam - wcale nie do tego, że "nie
    da się", ale do tego, że to NIE WYKONAWCA stawia warunki.
    Argument "to ktoś ci broni wyciąć za zero" jest więc... no dobra,
    niech będzie że z kapelusza ;>

    pzdr, Gotfryd


  • 300. Data: 2015-04-22 11:09:46
    Temat: Re: w końcu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Apr 2015, Budzik wrote:

    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...
    >
    >> Czyli nagle drzewa przestały cień rzucać ? Od kiedy ?
    >>
    > Przestyało to byc potrzebne ponieważ zmieniły się technologie budowania
    > dróg a i samochosy coraz czesciej posiadają klimatyzację.
    > Kiedys asfalt narazony na długie oddziaływanie słońca zaczynał się topić
    > i rozpływac a dziś - spójrz na autostrady, całkowicie odsłoniete,

    Czy mogę prosić o ograniczenie demagogii i wyłączenie autostrad, tudzież
    dróg tej kategorii (samochodowych i podobnych nowych dróg), spod dyskusji
    o drogach Z DRZEWAMI?
    Naprawdę sądzisz, że te wszystkie "drogi z drzewami" nie tylko
    nie mają "starszego" asfaltu, ale te które się remontuje robi
    się "w klasie autostrady"?
    To niby skąd te narzekania na dziury i garby w drogach?

    pzdr, Gotfryd

strony : 1 ... 10 ... 20 ... 29 . [ 30 ] . 31 . 32


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: