  • Data: 2015-04-20 11:34:49
    Temat: Re: w końcu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał w wiadomości
    Shrek <...@w...pl> napisał(a):

    >Raz eksplozja opony się zdarzyło ze 40 lat temu mojemu Ojcu w Syrenie
    >103. Czyli przy maks 70-80km/h ale zapewne mniej. O ile kojarzę to
    >lewe
    >przednie koło. Samochód wykonał oberka około 270 stopni wokół lewego
    >boku i wpadł tyłem w rów po lewej stronie szosy.

    A na pewno bylo to pekniecie opony, a nie urwanie przegubu ?

    Takiego kompletnego pekniecia opony to nie przezylem.
    Natomiast zejscie powietrza ... gwaltowne zazwyczaj nie jest.
    Czesto w ogole trwa dluzej i jesli z tylu, to trudne do zauwazenia.

    No ale w USA bylo sporo wypadkow po peknieciu opon Bridge/Firestone.

    https://www.youtube.com/watch?v=aIL-SmCaEug

    Za to przy przedniej moze byc tak ...
    https://www.youtube.com/watch?v=ywj4sR0pVHU

    P.S. A temu to opona wybuchla, czy kaganiec ?
    https://www.youtube.com/watch?v=0tOqWaY7ajk

    J.